Gå til innhold

Kan jeg sykle på ergometersykkel i rugetida???????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var mye ute og trente da jeg ble gravid med første. Levde som før jeg ble ruger også denne gangen, bare nå er det mindre tid til trening. Så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en runde på sykkelen, men kanskje ikke pest meg helt ut. Kjenn formen an.

Jeg spurte spesielt om trening sist jeg var ruger og fikk beskjed om å leve som nomalt, men unngå trening med mye hopp. Var både på spinningtimer, styrke og skiturer. Følte at det var riktig for meg, særlig fordi trening er en viktig del av uka og fikk meg på helt andre tanker enn ruging. Ble riktignok ikke gravid, men tror neppe det hadde med treningen å gjøre.

Og jeg har drevet å syklet til jobben i rugetiden, er ikke så langt da, tar kanskje 7 minutter og mye nedover. Men etter jobb har sambo stortsett hentet meg, mest fordi det har vært så bitende kaldt. Syns også det er litt vanskelig å vite hva som er " å leve som normalt"... Er veldig aktiv til vanlig, men har forsøkt å ta det litt mer med ro utenom arbeidstid denne gangen så får vi se om det blir resultat denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...