Dea89 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hei, har et lite problem, jeg syntes det er veldig vanskelig med disse eggløsningstestene.Jeg testet med clearblue iste, men da kom det at jeg ikke hadde eggløsning. begynte å få smerter imagen, så tok jeg en strips, og da kom det at jeg kanskje har eggløsning..?! Er litt krise for hvis jeg har det skal jeg rett til Danmark:..!! Vær så snill hjelp! Kan jeg ha fått eggløsning noen timer senere?
Dea89 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2010 Får jeg lagt inn noen bilder her, så dere kan se?
STA Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 hei hei:) Er det lik sterk farge på teststreken som på kontrollstreken da? Hvis ikke er den negativ,men er testreken like sterk el sterkere en kontrollstreken er den positiv:)
STA Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Og det er større sjangse for å teste positiv på etterniddagen enn på morgenen:)
Dea89 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 første testen var clearblue negativ, andre var strips og usikker på om den er positiv(vanskelig å tyde), har fått smerter i mage og rygg. Kan det være tegn på at den kommer imorgen?
LilleMø73 Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Min erfaring er at billigstrimlene er vanskelige å tyde. CB digital derimot gir et garantert resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå