Lykkeligmamma:) Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Føler meg veldig blåst her.. Men jeg hadde min første dag i siste mes 16.januar 2010. Er jeg da nå 5+6 eller 4+6? Altså.. er jeg 5 eller 6 uker på vei? Er vel nå i min 6 uke...? Trodde jeg hadde viss peiling.. men .. blir forvirret av dette
Supermamm Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Iflg babyverden sin terminkalkulator er du 4+6, og da sier man at du er i din 5. uke;) Dette forutsatt at du har en syklus på ca 28 dager:)
Lykkeligmamma:) Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Ok. Fælt man skal bli så usikker pga noe slik som burde være enkelt å regne ut Her inne på min egen side står d nå at jeg er 5+6, å at jeg går inn i min 6 svangerskapsuke i morgen, ut i fra det jeg har funnet ut at er min termin. Skriver jo inn første dag i siste mens på terminkalkulatoren., og får da termin 25.Okt. Jeg har 28 dagers syklus, å skulle hatt min ikm 13.Februar.. så da er man vel 4 uker da, og så er dette en uke siden.. så vil jo på en måte bli riktig at jeg går inn i min 6 uke nå fra i morgen og.. Hmm..
Lykkeligmamma:) Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Haha, blir forvirret av mindre Men sant som du sier ja.. er 4+6 idag, å 5+0 i morgen.. Da er jeg 5 fullgåtte uker, og inne i 6 svangerskapsuke så d stemmer d som står her inne på førstesiden min Tenkte litt feil. Takk, nå er jeg litt klokere etter å tenke meg litt om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå