Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg blir så utrolig forbannet når andre ørneeiere kommer bort til oss og lar ørnen sin snuse å vår uten å spørre først! Er det et problem for dere og?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er skikkelig irriterende. Går ikke an å ta med ørna ut en liten tur uten at noen skal komme å bry nebbet sitt...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Er et økende problem ja.. og ørnen min er så redd for andre ørner at han mister fjærene sine når de kommer bort! så nå er han snart ribba...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Min ørner hakker med nebbet på alle som kommer i nærheten, både ørneeiere og ørner.. så får vi kjeft fordi vi ikke har nok kontroll på ørna, men han bare forsvarer seg! blir så lei jeg..
Patetica fåkksi Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Døhh Lidleba eller hva du het, Bidleba? Bildebad? Uansett, det er jeg som er Ørn, men akkurat nå er jeg innlogget som patetisk. Jeg kan godt bytte til Ørn også kan vi ta denne feiden mellom oss en gang for alle. Komme her og liksom ta mitt andre navn. Og forresten, ørn er ikke ut, det er inn som aldri før, og kommer aldri til å forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå