Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jenta mi hadde det for en uke siden. Tirsdag fikk jeg det. Gutta i huset har sluppet unna (!). Nå kastet lillejenta opp igjen, er det en ny runde, tror dere? De har ikke vært i bhg siden mandag pga feber og snørr. Eller kan det være at jeg fikk en annen "variant" enn henne på tirsdag og at hun er smittet av meg? Trodde i utgangspunktet jeg fikk det av henne, da... ????
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 For tiden så er Noroviruset skyld i mange tilfeller av omgangssyken. Dette viruset kan man faktisk bli syk av flere ganger, man blir faktisk ikke immun selv om man har vært syk en gang.
Norwegian by injection Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hvordan er hun ellers da? Jeg var hos legen med med gutten min på 2.5år med det samme problemet som deg. Han sa at når disse små får omg.syken får de noenganger et sår i magen og magen funker rett og slett dårligere enn vanlig. Maten blir igjen i magen istedenfor at den beveger seg nedover i tarmen, derfor kaster de opp til slutt. Gutten min var i bra form, spiste og drakk som vanlig men så plustelig kastet han opp...dette skjedde kanskje 2-3 ganger om dagen i 7-10 dager ETTER omg.syken. Håper du skjønner det jeg har skrevet, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå