Msmaramu Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Noen uker etter at jeg ble gravid har jeg merket at det lukter skikkelig surt nedentil... Jeg dusjer hver dag og har normal hygiene. Jeg jobber i hjemmesykepleien og kan bare beskrive lukten som når jeg skal vaske en dame nedentil på morgenen etter å ligget i urin hele natten.. I know.. det lukter. Jeg vet jeg er veldig personlig her.. men bare lurer på om det er noen som har et godt råd til meg? Har ikke så mye utflod, så lurer på om det kan være kjertlene nedentil som utgir annen lukt nå...? Føler at alle kan lukte det når jeg går forbi de.. Sikkert inbildning, men allikevel... Har ikke kløe eller noe sånt. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 hva me lactal? har hørt at det skal være for å stabilisere ph nedentil, samtidig som den skal ta bort lukt. vert et forsøk! lykke til:)
Hurra <3 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det samme skjedde meg i beg av graviditeten. Men det gikk over etter et par uker.. Får håpe det gjør det for deg også!
Msmaramu Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk for svar jenter:) Tror jeg må prøve ut Lactal ja:)
Nikki 75 Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Husk også at mange gravide får veldig skjerpet luktesans, så det kan hende du kjenner lukta mye bedre enn andre "normale" mennesker gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå