Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Dette at kjendiser som er tatt med buksene nede står fram som angrende syndere og ber alt og alle om unnskyldning, hva syns du om det? Jfr. Tiger Woods.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Flaut for Tiger Woods ihvertfall! Jeg blir pinlig berørt over slike tårevåte opptredener. Huff!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 For min del så kunne jeg faktisk ikke ha brydd meg mindre!! For meg så stiller Tiger woods utroskap på samme linje med nabomannens utroskap... Synd for de involverte, men ikke noe mer enn det..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg syns det er helt idiotisk at han må be hele verden om unnskyldning . Det er mellom han og hans kone ,IKKE resten av verdens befolkning ! Syns det er idiotisk at han er på sexklinikk også .. Stakkars mann ..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Men spørsmålet var jo hva vi syns om at kjendiser står fram i full offentlighet med tårevåte unnskyldninger. Bra de får jekket seg ned litt, syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Førsteoppslag på Dagsrevyen Ha, HA! Vet ikke om jeg tror så mye på at han angrer! Han må bare gjøre dette for å få lov å fortsette å spille golf.
Tante Blås Squaw Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Den eneste han trenger å si unnskyld til er vel strengt tatt kona?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Det var en pinlig forestilling! Det er uansett tragisk når folk faller ned fra pidestallen sin med et mageplask delux.
bunnie Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 jeg elsker det virkelig ikke. får så vondt av å høre om det, tenk på familien hans.. stakkars mennesker.
dårligfantasi Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Får det med meg, såvidt, men kan ikke si at jeg bryr meg eller tenker over det i det hele tatt.. Er liksom ikke så mye som overrasker og sjokkerer lenger heller.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 "Det skal god rygg til for å bære gode dager", heter det. Noen tåler ikke suksess. Men kan ikke si jeg elsker å se ham legge seg så flat i all offentlighet. Hele greia er bare tragisk.
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Da har jeg bare et lite spørsmål... .... hvorfor i alleste dager kjøper enkelte mennesker Se og Hør da? JO for å lese hvem som har blitt tatt med buksene nede, hvem som har slanket seg mest etter barnefødsel og hvilke kongelige som har vært hvor.... de gasser seg i sladder! Og det er kanskje en av grunnene til at Tiger W. nå har gått ut i den vide verden og beklaget tapet av sunn fornuft!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Godt poeng, Dronningen! Men har vi tatt han til nåde igjen, nå da?!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Skulle Mr. Woods noengang tilbake til golfen, altså ikke miste sponsorene sine, så var han plent nødt til å ha en sånn tale. USA er et merkelig land, med merkelige folk.
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Ja det er et godt poeng og en tankevekker til de som ikke skjønner hvordan pressen jobber.... Se og hør er en fin institusjon for slike eksempler... Hei, jeg ringer fra se og hør, har du en kommentar til at mannen/kona/datteren/sønnen din har et forhold til blabla? Nei det vil jeg ikke kommentere! Ok, da trykker vi det vi har!! (som da i de fleste tilfeller er indisier) Er det rart folk går ut å ber pressen om å holde seg unna? Om Tiger er inne i varmen igjen vet jeg ikke, vi pleier ikke omgang:o)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Virker jo som Tiger har vært bortpå utallige kvinnfolk, så tenkte kanskje du var en av dem, Dronningen
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :-D
Tokatter_USA Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Det jeg tenkte umiddelbart var at det var en del av behandlingen hans. Hvis behandling for sexavhengighet har noen likheter med AA, så er det et av de "12 steps" å be om forlatelse til de man har såret. Han har tydeligvis såret eller skuffet mange, så da var dette skrittet det mest logiske. Jeg synes hele greia er helt uinteressant, men ser ikke problemet med den offentlige unnskyldningen.
Dronningen! Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Nei jeg er nok i en helt annen liga.... er jo tross alt gift med kongen og da er man tro mot han:o)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #21 Skrevet 20. februar 2010 Nå er det jo slik at USA er frihetens land, men samtidig et av de mest dømmende landene. Skjer det noe privat med en person, må man opp i media med alt, og lage stor skandale. Enig med anonym her over, som sier at jeg likestiller det med naboens utroskap. Trist for Tiger og kona. Ja, for selv om han har vært utro, så er det synd at han blir kastet ut til ulver på den måten.
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #22 Skrevet 20. februar 2010 Blir flau på deres vegne når de står fram og ber om unnskyldning offentlig. Eneste er at det kanskje er litt lettere å bli tilgitt av partneren når man straffes offentlig på denne måten, men jeg mener helt alvorlig at dette har ingen andre enn han selv, kona og elskerinnene noe med...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #23 Skrevet 20. februar 2010 Enda en grunn til at jeg er glad jeg ikke er kjendis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå