Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp ang. barnevognsalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ønsker å sponse oss med ny barnevogn til barn nr 2. Jeg vil derfor selge barnevognen jeg har nå, men vet ikke hvor mye det er greit å legge den ut for i pris....Kan dere hjelpe meg, vær så snill?

Det er en Brio Happy kombi vogn, 2006 modell. Den er veldig lite brukt egentlig. Den ble kjøpt ny av oss og kun brukt til 1 barn. Kjøpte den fordi den var lett å trille og veide lite (bodde i blokk da uten bil). Har tenkt til å la stelleveske, myggnetting og regntrekk følge med.

Hva tror dere? På forhånd tusen takk for råd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket finn.no for å se hva tilsvarende vogner selges for ;)

Skrevet

Jeg har gjort det, men der ligger det bare 2008 modeller ute til rundt 3-4000. Det er derfor jeg søker råd fra dere ;-) Men takk rådet, Egget!

Skrevet

Jeg skal kjøpe en pent brukt 2007 modell, med diverse ekstrautstyr og skal gi 2000 for den.

Skrevet

Enig med felicia...

selv om din vogn er 2006 mod ville jeg satt 2000 kr m tilbehør.

Skrevet

Kjempe fint! Det var nemlig ca 2000kr jeg tenkte å legge den ut for, men så hadde jeg ikke noe å sammenligne med....

Vognen er 2006 modell, men den ble ikke brukt før i slutten av november fordi datteren vår er født så sent på året. Den er altså ikke brukt i hele 2006 også! Den er bare brukt som dypvogn også fordi vi kjøpte en annen sportstrille da hun var 1 1/2 år.

Tusen takk for hjelpen:-)

Skrevet

jeg har kjøpt en sånn brukt, var brukt til ett barn og var like fin som ny og betalte 2000kr for den.

Skrevet

Dersom ser pen ut og ikke har noen feil ville jeg prøvd med 2500 :-)

Skrevet

Ingen feil å spore;-) Hadde ikke solgt den hvis ikke det hadde vært for at den kommende bestemor har vogndilla;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...