Gå til innhold

4- åringen min har plutselig begynt å tisse seg ut om natten... Har vært tørr i 1/2 år.. noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sluttet med bleie i sommer, da han var 3 1/2 år gammel. Sluttet samtidig å tisse seg ut om natten. Men I den siste mnd. har han tisset seg ut ofte. Vi har prøvd å ta han med på do før vi legger oss, men han tisser seg ut uansett. De siste ukene har han tisset seg ut hver eneste natt, og noen netter 2 ganger om natta. Har ikke sett noen annen utvei enn å ta på han bleie om kvelden. Skjønner at dette er dumt...og han liker det ikke. Meen...å vaske sengetøy 1-2 ganger om dagen er utrolig slitsomt og upraktisk.. har bare et tisselaken...

Noen som har opplevd det samme med sitt barn? og kanskje har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi opplever akkurat det samme nå. Jenta vår er riktignok litt yngre men har vært helt tørr og helt uten uhell om natten i over 4 mnd. De siste to ukene har det gått galt til stadighet. Som regel kommer det bare en liten skvett, men det blir jo vått. Håper det går over snart.

Vår eldste husker jeg foresten at også hadde en liknende periode en stund etter at hun sluttet med bleie, men jeg tror ikke det var så "intenst" som dette.

Skrevet

Godt å høre at det er flere da... Har hørt at det er normalt med noen tilbakefall..

Men hvordan gjør dere det? Lar dere henne ligge med truse om natten?

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...