Gjest sug lut Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Skal jeg betale unibet for å høre gratis på Spotify? Ikke om helvete fryser!
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Kan vi ikke bare nettmobbe han litt da? Hos meg forsvinner lyden fort når reklamemannen kommer!
Gjest sug lut Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Stakkars Kjell høres faktisk ut som en hyggelig kar, men hvem vil vel ha en mann på feil sted til feil tid. Kanskje vi skal gi Kjell noen glass vin så han glemmer å jobbe?
Gjest Siklerotte Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Kjell, ja - han der... Selv velger jeg heller å bare ha det uten reklame, bare fordi jeg blir gal av sånne. Har heldigvis ikke møtt Kjell, men forgjengerene ja.
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Kjell er sikkert en hyggelig kar men han bør kjenne sin besøkstid:o) Syklubben til mor har alltid dekket på til en ekstra ved middager og det var bare i tilfelle Kjell skulle ta seg en tur..... ingen av damene kjenner en Kjell altså.. Hvordan ser egentlig en Kjell ut?
Gjest sug lut Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Bløt på midten og snill på toppen.
Dronningen! Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Litt sånn bløtkakeaktig? Trodde Kjell egentlig var litt mer blanding av Cloney/Torstvedt/gibson jeg...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 1) slå av lyden 2) sett i gang kjell (han stopper når du slår av lyden serru) 3) Vent til kaka er ferdig med å bli spist 4) slå på lyden.. Joda de er kjipe, men ikke så kjipe at jeg gidder på betale.
Gjest sug lut Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Nei, jeg gidder heller ikke betale (og så har jeg jo så gode venner som skaffer meg spotifyhore-status i det hele tatt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå