Gå til innhold

spontanabort - når kommer "restene" ut?

live3

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har hatt blødninger i tre dager nå (er i niende uke) og gikk til privatlege med innvendig ultralyd i dag.

hun så ikke noe liv lenger :(

så da var det over for denne gang...

så da venter jeg bare på at "restene" skal komme ut. Er det noen som vet noe om dette?

er det noe man kan gjøre for at det skal begynne?

man kommer typisk på alle spørsmålene etter at man gar gått fra legen.

jeg orker ikke å gå og vente heller...

Fortsetter under...

Uff! Dette var veldig trist å høre, live3. Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Jeg har riktignok hatt en SA, men den kom bare kort tid etter den positive testen, så det var omtrent som en vanlig menstruasjon. Synes nesten det er litt rart at ikke legen sa noe til deg om hva som typisk vil skje i en slik situasjon, og hvordan du skal forholde deg? Burde ikke være nødvendig at du skal huske å spørre om det - jeg vil jo tro du var ganske preget av det hele under konsultasjonen, og da er det ikke alltid like lett å huske på å stille spørsmål. Veldig synd at hun ikke ga deg den informasjonen uoppfordret, synes nå jeg! Men ellers vil jeg også tro at det er folk her inne med erfaring som kan svare deg inntil du får ringt legen i morgen. Ellers kan du kanskje også inge legevakten? Håper det går etter forholdene bra med deg. Trøsteklem

Hei live3. Utrolig trist beskjed å få, jeg har vært i samme situasjon og vet hvor vondt det gjør. Jeg er helt enig med Astra, dette burde legen snakket med deg om når hun ikke fant liv. Jeg har hatt en MA, da kom ingenting ut av seg selv og det sto mellom utskrapning eller medisinsk behandling med piller for å få ut alt. Du kan legge spørsmålet ditt på "ufrivillig abort" også, der er det mange som vet mye om akkurat dette og som kanskje kan gi deg noen bedre svar.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...