Gå til innhold

Hvorfor blir jeg så trøtt og sliten av add??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finnes ikke opplagt i det hele tatt,orker ingenting annet enn å sitte i sofaen og glo.Har jeg vært på jobb,er jeg helt knust og går i en døs..

Dette sliter på både meg og samboer..

Jeg trenger mer energi!!

Skrevet

For at personer med adhd og add har större vanskeligheter med å tolke og sortere alle inntrykkene gjennom en hel dag.

Skrevet

Jeg har ADD, men alt går jo under ADHD nå. jeg er giddaløs i manges øyne sikkert hjemme. har lyst til masse men får aldri til å starte. Kan se ut som et helvete hjemme, før jeg tar i et stort tak.

Så klarer jeg ikke å holde det vedlike. Så er det på igjen,.

hater feks klær. kan godt vaske og brette, men å få det i skap er noe av det vansklikste hos meg. Flyter klær rundt som regel. legger i fra meg der det passer.

Nå skal jeg ha en sikkelig sjau hjemme så kanskje jeg får litt bedre gnist. Er flinkere hos kjæresten min pga han har det mere ryddig.

Vært her en uke nå og laget middag hver dag, hjemme kan det kanskje bli noe 1 gang i uka og lettvindt de andre dagene..

Man vet innerst inne at det er galt, men vanskelig å ta tak.

H Ritalin i ca 1 mnd nå.

kan tenkes at du mangler et viss vitamin i kroppen.B12 er ofte mange som mangler men ikke vet det.man blir veldig daff g trøtt og psykisk sliten

Skrevet

Jeg har også ADD, og sliter med det samme.

Jeg har gått på Ritalin siden november, og går nå på en relativ høy dose, 60mg om dagen.

Men jeg sliter fortsatt med formen. Er sliten og trøtt og rett og slett giddaslaus hele tiden!

Skrevet

Hva er egentlig ADD??? Jeg kjenner meg så UTROLIG igjen i det dere skriver!!!!!! ;-(

Skrevet

hAR DET SAMME OG SLITER MED DET SAMME. rOT ROT ROT ER LIKSOM HVERDAGEN MIN. vET IKKE HVOR JEG SKAL STARTE, NÅR JEG ENDELIG HAR GJORT NOE SÅ TAR DET 1 DAG ELLER 2 SÅ ER DET KAOS IGJEN..DET ER EN DEL AV SYKDOMMEN VÅRES. DESVERRE.

tROR HVIS VI KASTER Å RYDER BORT ALT VI IKKE TRENGER AV TING OG TANG AV BÅDE KLÆR OG PYNTETING SOV SÅ ER MYE GJORT. vET MAN AT DET ER KAOS UTE SÅ ER DET KAOS I KROPPEN.

JEG TAR GERIMAX OG DE FUNGERER FAKTIS... FÅR LITT MERE LYST TIL Å GJØRE NOE. HAR GÅTT PÅ RITALIN 10 MG 3 GANGER OM DAGEN OG HAR VEL IKKE SOVET EN DAG PÅ DAGEN ETTER DET. mERKELIG GREIER.. MEN JA, JEG SITTER FORTSATT BARE I SOFAEN PÅ DATA... kROPPEN ER VANT TIL DET.....

vI MÅ BARE FINNE UT ÅSSEN VI SKAL TA KONTROLL OVER LIVET VÅRT OG LEVE DET SÅ GODT SOM MULIG MED ADD VÅRES. iKKE SÅ MYE ANNET Å FÅ GJORT...

vOPS.. SÅ JEG SKREV MED STORE BOKSTAVER, MEN ORKER IKKE Å SKRIVE ALT PÅ NYTT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...