Lille tripsi Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har bestilt en dyr kjole frå sverige, som jeg kom til å ha i postkassen senest i begynnelesen av denne veka.(sende mail etter bestilling og fikk det til svar). Kjolen er ikke kommet og jeg har nå sendt ny mail, men ikke fått svar. Er jo redd for nettsvindel, men det virker som en seriøs nettside. Eller er jeg veldig utålmodig? Hvor lang er sendetida frå sverige,? kjolen ble sendt 10.2....
Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Spørs jo litt på toll og tull og sånt det da vil jeg tro.. Tollen i Norge pleier å "holde" litt på sånne ting. Mitt undertøy ligger en stund i tollen fra england i allefall.. Vil du oppgi hvilken nettside det er?
Lille tripsi Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 www.country-dreams.se (den hvite odd molly kjolen på framsiden, bare i svart, i tilfelle du lurte:))
Lille tripsi Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Nei den var ikke på framsiden lenger, er utsolgt:)
Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 oki, takk. jeg tenkte kanskje jeg hadde vært borti den, men den var ukjent. Kjolen din kommer sikkert snart, men som sagt, om den blir stoppa i tollen kan det ta litt ekstra tid..
Kamomille Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 har du ikke fått et sendingsnummer da slik at du kan sjekke ut hvor på reisen den er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå