Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 fy fader og mange dritt kjerringer det er innpå her som skriver masse dritt til folk her!! er det dere som er så feige at dere ikke tør og si fra til folk personlig i virkeligheten som må få ut frustrasjonen her eller??! feiginger kalles det!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Så flott. Det skal bli en glede å bli kvitt deg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Er det du som lager reglene her.? Gå inn på kardemommeby.no og kanskje du finner noen venninner der. Jeg synes disse diskusjonen her inne er festlig og sure kommentarer er jo bare morsomt. Vi er forskjellig og at noen ikke er enig eller blir provosert av andre så er vel ikke det ditt problme. Så ikke ta deg selv så høytidelig eller så er jeg enig i at du bør melde deg ut....men jeg er sikker på at du kommer tilbake...kan ikke slippe taket..
Lunapuna1985 Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Hehe, ekstra mange feiginger inne på anonymforumet ja... Jeg er vel kjent for å si meningen min uansett.. Noen ganger blir meningene tatt i mot med positive tilbakemeldinger, andre ganger fører det til bråk ...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Er du kjent for det? Kan ikke huske å ha sett nicket ditt tidligere.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Hadet bra, vi snakkees snart igjen!
Lunapuna1985 Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 jeg har jo et liv utenfor dette forumet også da, heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå