Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 En jeg kjenner kalte nettop piken sin for det...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Ja, men hvis du kjenner dem, trenger du ikke spørre oss.
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Ja, da er vel du den som best kan fortelle åssen foreldrene er, siden du kjenner dem. Hvorfor spør du oss?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Jeg lurer på hvordan dere forestiller dere noen som velger akkurat dette navnet...
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Men hvorfor lurer du på det? Om det ikke er ditt barn som heter det, spiller det vel liten rolle hva folk her inne synes om dine venners navnevalg?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Jeg syntes Anastasia er helt fantastisk flott og ville hatt det på min liste selv, men mannen liker bare navne som Ida, Emma, Ella, etc... Tenker at foreldrene er kule, litt gutsy, kanskje de har en utenlandsk 'connection'... Anastasia selv forestiller jeg meg som litt mørk og vakker, veldig utadvent og populær.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Skulle jeg mene noe om Anastasias foreldre, så mener jeg de må være russere.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 døde...... henretta under russiske revolusjon...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 15:38. Du skal være evig takknemlig for din mann, og dine barn også!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 ...altså.. dine barn skal være takknemlige for din manns navnvalg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 21 år gammel alenemor med lav iq.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Anastastias far har uten tvil tydligvis INGENTING å si i saken om navnevalg, og det er nok Anastastias mor som har tatt kontrollen fullt og helt Ser for meg hun har sytt seg til å få bruke dette navnet. Hun er ung, og lavt utdannet. Ønsker sterkt at jenten hennes skal bli populær når hun blir eldre. Har hvertfall ingen planer om at lille Anastasia skal få seg en jobb med autoritet, en lederjobb, eller en jobb innen politikk. Faren til Anastasia har vondt i ryggen, kan ikke være godt å ligge snurret rundt sin kjærestes lillefinger. Anastasia selv får en rosa oppvekst, og gjør det moren vil, om det så er ballett eller turn. Hun blir flink til å tegne, og går kanskje design og handverk når hun skal på videregående. Hun blir derimot ikke så veldig flink i de andre fagene, ligger på rundt 3 i de fleste fag. Hadde Anastastia vært 16 den dag idag, hadde hun nok hatt en rosa-blogg. Hehe, har vært ganske dømmende nå men:).. Hvordan traff jeg med foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Jeg syntes det er ganske fint- veldig spesielt, men fonetisk fint...Tror foreldrene er fra utlandet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Far er lege, mor er russisk og mye yngre enn far.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Hi her.. Ingen som har truffet særlig med foreldrene enda... Både mor og far har mastergrad og veldig gode jobber. De leser mye og er hva de fleste vil kalle resurssterke. De er også litt eksentriske, typene til å gå sine egne veier. Mange i vennegjengen vår ble litt overrasket over navnevalget, men jeg begynner å like det litt nå som jeg har blitt vant til det.Håper den lille får 'stor' nok personlighet til å kle et såpass kraftfullt navn!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Russiske. Og døde. De levde for noen århundre siden.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #19 Skrevet 19. februar 2010 Pretensiøst navn, foreldre som mener de er "bedre enn andre" og ønsker å markere status. Sikkert byboere, over 30 og med høy inntekt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #22 Skrevet 19. februar 2010 Det er et flott navn,men jeg mener at det er litt enkle foreldre som ønsker å se bedre ut enn de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå