Gå til innhold

Jeg har slettet meg på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tilbringt mye tid på FB siden det kom, og kjente sånn plutselig at jeg var lei. Jeg kunne nesten ikke klipe i en pc uten at jeg "bare måtte" innom å se. Ikke at jeg var avhengig, men det ble litt rutine; først lese avis på nett, så titte på FB.

FB er en kjempeting, man kommer i kontakt med mennesker man har mistet kontakt med, eller klarer å opprettholde kontakt med de man hele tiden har hatt kontakt med, i en travel hverdag. Men jeg følte meg drittlei rett og slett, og sendte mail og fikk meg slettet.

Litt godt, nå skal jeg bli flinkere å ringe de jeg ser sjelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All the power to you mama Dooh!

skal tro om jeg får det til en dag...

Skrevet

Rampongi, det er jeg sikker på at du gjør :-)

Det handler rett og slett bare om å bli lei nok. Og LITT om at jeg skulle ønske fettvalken på magen forsvinner, og det gjør den IKKE mens jeg sitter på FB :-p

Skrevet

hohohohho, er det derfor jeg har en valk på magen ja.

så greit, da vet jeg i allefall hvordan jeg skal få bukt med den :)

Skrevet

... Eller som jeg sa til mannen en dag: "Hva i all verden gjorde jeg før jeg fikk Facebook?!" hvorpå han svarte: "Du gjorde sikkert husarbeid." Hahahaha :-)

Skrevet

Så bra for deg!

Er der for mye selv..

Selv slettet jeg all info, bilder +++ kommentarer fra andre og lign. Varte en uke før jeg begynte på nytt, hehe :)

Mest fordi jeg har flyttet fra alle vennene mine og liker å ha kontakt med de få jeg virkelig HAR kontakt med. Og det er veldig lett å holde kontakten via internett. Altfor lett!

Skulle heller brukt tid på å ringe de. *sukk*

(Men det koster mye penger, når jeg har venner og selv er slik som prater som en foss i en time eller to.. ;) )

Skrevet

Respekt!

Jeg er alt for nysgjerrig til å slette meg.. men skulle ønske jeg kunne gjort det.. Stakkar lille gutten, har dårlig samvittighet til tider for at han leker seg alene på gulvet mens jeg sitter med kaffen og FB...

Skrevet

Hihi, spørs om jeg klarer det :) Vi har vært 3 uker nå uten internett og tv (flytta inn i nytt hus) Og vet du hva, vi har aldri hatt så godt familieliv som de 3 ukene.. Og jeg og mannen koste oss sånn sammen.

Skrevet

Helt enig med deg. Klart man får bedre tid, når man ikke sjekker statusoppdateringer flere ganger i døgnet :-p Jeg og jenta på 11 skal begynne med Zumba vi nå, og da er det godt at Fb profilen er bortevekk! :-) Nå skal vi danse og trimme istedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...