Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Der får jeg stryk. Har ikke vasket de på utsiden, siden jeg flyttet inn, å det er 6år siden.... Skal nå selge, men, kan jeg vaske vinduene ute nå som det er frost?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Ikke så mye bedre jeg.. Vaska de ute for første gang å sommer.. Kunne like gjerne gjøre da vi malte huset og jeg sto i stigen likevel. Men det var første gang på 6 år her også Lykke til med hussalg og flytting;)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Å det er så deilig å se at det ikke bare er meg som ikke har vasket vinduene på en stund!! Har vasket innvendig, men utvendig er 2 år siden :-P Trodde ikke det gikk nå som det var så kaldt ute, men vindusspylervæske og papir som ikke loer fungerer sikkert...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 går det an å se ut av sånne vinduer??! jeg vasker mine iallefall to ganger i året
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jaja, ser fint ut av vinduene her. Men bor langt ute i skauen og lite forurensing, så det har kanskje litt å si..
The Bad Gal Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Er ikke så flink til det jeg heller, men de har fått et par runder med høytrykksspyleren på sommeren da, så er ikke krise, hehe! (innvendig er det verre med! *kremt*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå