Gå til innhold

Skryt litt av deg selv,da ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan jo skryte litt av at jeg klarer å holde en tråd som er positiv, selv om noen prøver å ødelegge den:)

Jeg er flink til å lage koselig stemning hjemme... Nå er det tent ca. 30 stearinlys i stua:)

Jeg har nesten sluttet å drikke brus. Litt verre med chips og snop,men en ting om gangen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som prøver å ødelegge den, vel. Må jo være lov å stille spørsmål ved livshistorier som høres ugjennomførbare ut, på veldig kort tid. :)

Men jeg er flink til å huske! ;) Jeg har klisterhjerne og husker både navn, steder og årstall veldig lett. Ansikter også

Skrevet

Æsj altså, kjempegøy tråd, så kom dette sure oppstøtet. Hun er jo medlem av mensa, sikkert smart og tar tingene litt kjappere.

Skryte av meg selv, ikke kritisere andre:

Jeg har gått laaang tur med vogna i dag! Gravid og trøtt og kvalm så var litt tiltak, men kjempedeilig, skal huske følelsen neste gang jeg er limt fast i sofaen:)

Og jeg er god mamma:)

flere som vil skryte av seg selv?

Skrevet

Har nettopp meldt meg inn i vektklubben på VG og det går så det griner:)

Har også bestemt for å nå skal jeg endelig komme meg på skole igjen!

Og jeg vet jeg er en super mamma for guttene mine:)

Skrevet

Jeg har tatt høgskoleutdanning, påbegynt mastergrad og fått 4 barn på 5 år :-) ganske fornøyd med innsatsen...hehe

Skrevet

Virkelig gøy å lese så mange koselige og oppløftende innlegg. ;D

Flere som vil skryte litt? ;)

Skrevet

Hvordan klarer man den kombinasjonen? Jeg gjorde alt jeg kunne, bla beinhard trening og kutta ut all usunn mat, spiste fem bittesmå måltider daglig i måneder, for å gå opp i vekt! Jeg begynte å røyke og holdt på i tre måneder før jeg sluttet, hadde da gått ned de 10 kiloene som jeg ønsket av. Anbefaler ingen å begynne å røyke for å gå ned i vekt. Men det funka for min del da jeg mista all apetitt og var konstant kvalm. Nå gjelder det bare å ikke gå opp igjen i vekt, men har klart å holde den nede i to måneder ved å trene og spise normalt. Røyken kan de ha for meg de som liker den, jeg syntes det var pyton.

Skrevet

til deg som skrev innlegget 20.42. Jeg skrev innlegget 20.29 som du måtte kritisere, sikkert pga missunnelse tenker jeg. Synes det blir helt idiotisk å måtte forsvare meg i en skrytetråd men her kommer det altså: Jeg sa aldri at jeg har tatt profesjonsstudiet i medisin, jeg sa innefor medisin. Har altså tatt en fem-årig utdannelse innenfor medisin, som jeg har tatt i utlandet, så fikk jeg unger, jobbet med firmaet mitt og samtidig doktorert innefor mitt felt og er nettopp ferdig med dette. Og ja, det har vært tøft, men jeg er så heldig å ta ting lett, og har klart å gjøre dette på nesten normert tid selv med 2 unger. Synes det er litt å skryte av jeg, men så får man sånne kommentarer, synes faktisk du burde komme med en aldri så liten unnskyldning her!

Ganske åpenbart at du ikke er medlem i mensa iallefall som bare klarer å se en mulighet, og i tillegg tolke informasjonen du har fått feil!

Så var det sagt!

Skrevet

Takk for oppklaringen, for dette lurte jeg virkelig på! :) Saken er at jeg jobber med mennesker som stort sett er medisinere og hvor av flertallet har PhD- og ingen av dem har vært ferdig innen de er 29. Det var rett og slett ikke mulig rent tidsmessig, da de har profesjonsutdanning. Og spes ikke kvinnene som har hatt mammaperm.

Selvsagt er det noe å skryte av!! Det var bare noe som skurret i mine ører mht gjennomførbarheten da jeg trodde det var påkrevd med profesjon før medisinsk phd i Norge, var derfor jeg tvilte litt:) Men det har sikkert vært tøffe tak, ja!

Og mht den usakligheten din om det er åpenbart at jeg ikke er medlem i Mensa, så tar du faktisk feil (tro det eller ei)! Jeg er medlem i lokallaget i Trondheim og har vært det i mange år. Tok testen for ti år siden etter et veddemål m en venn- og vant:) Jeg er dog ikke sa aktiv på møter osv, synes det er nerdete. Men er stolt over å pryde meg med medlemskapet..!

Skrevet

Jeg blir skikkelig imponert når jeg leser om mennesker som deg!! :) Du har all grunn til å skryte av alt du har fått til! ;D

Stå på videre du, og ikke bry deg om folk som setter spørsmåltegn til alt du oppnådd:)

Skrevet

Fillern, den kom litt feil. Den var ment til deg 21:55 ;)

Skrevet

Oiiii, hjemmetråkkende squaw- den var tøff.. Lykke til, det høres ut som om du er sterk!!!

Skrevet

Takk for det, hyggelig at noen synes det er bra at folk kan gjøre det bra, uten å måtte begynne å lete etter "hull" i forklaringen!

Jeg synes vi damer må bli litt flinkere til å støtte hverandre heller enn å kritisere hverandre, jeg er vant til å bli møtt med en viss surmuling fra andre jenter så jeg hugger litt tilbake igjen da...forståelig nok.

Beklager at jeg sa til deg som tvilte på deg at du ikke virket som et mensamedlem, kanskje det er akkurat det du gjør....leter etter feil og forklaringer, setter spørsmål ved ting som ikke virker helt logisk for deg og sånt.

Skrevet

Jeg har slanket meg nesten 40 kilo!!!

Skrevet

Oi, det står det rett og slett respekt av! :) Du er god!!! :D

Skrevet

Hehe, ja jeg er dessverre en "tviler" av type- leter etter forklaringer og feil på alt. Trøster meg med at det er en fordel å være kritisk og skeptisk i mitt yrke. Og da du skrev 29 år og etter min erfaring da burde ha trengt adskillig lengre tid på løpet ditt, blinket varsellampene, da vet du. Men skjønner du hugget til. Jeg kjenner meg for øvrig igjen, opplever også en del surmuling fra mine venner. Men heldigvis ikke på jobb, der har de fleste en imponerende cv og alle ønsker hverandre vel.

Synes det virker impressvie å drive eget firma i så ung alder da, og i tillegg ha solid bakgrunn! Det må være et kjør å drive på egen hånd. Stå på og nyt graviditeten! :)

Skrevet

Jeg går oftest minst to timer hver dag med en tung vogn foran meg, hvilket blir min hverdagstrening.

Skrevet

Jeg er flink til å sitte på sofaen og spise chips! Trolig i verdensklasse!

Skrevet

Og det er jammen bra trening også! Da barnet mitt var baby gikk jeg tre timer om dagen, uten stans (for at hun ikke skulle skrike- takler ikke skrik og hun hadde kiss). Det resulterte i at jeg gikk ned 10 kg og ble radmager. Men trent fikk jeg ihvertfall.

Synes mange er flinke her jeg. Be proud, alle mann! Eller kvinner..Jeg har skrytt av meg selv lenger opp i tråden:)

Skrevet

Jeg fikk mitt første barn som 16 åring, var alene med henne i 5 år. Fullførte videregående med toppkarakterer. Har nå giftet meg og fått et barn til. Nå er jeg snart ferdig med min høyskoleutdannelse, noe jeg er svært stolt over.

Siste året har jeg hatt mange psykiske vansker, vært utbrent, hatt angst og depresjon. Jeg er stolt av å virkelig tatt tak i problemene, begynt med psykolog og på yoga.

Jeg er stolt av meg selv fordi jeg har taklet svært store og tøffe utfordringer og tross mye motgang så holder jeg håpet oppe.

Jeg elsker mine barn og er svært stolte av de og føler jeg har gjort en god jobb der.

Jeg er også ganske stolt fordi jeg er en svært vakker:)

Skrevet

Jeg gikk ut fra høyskolen med toppkarakterer (men valgte feil utdanning da, og bruker den ikke til en dritt, men det hører eg ikke til på denne tråden;))

Jeg har fått høre at jeg er en god mamma, og det prøver jeg virkelig på også, og elsker henne så vanvittig høyt!

Jeg har gått ned ca 20 kg etter fødselen for snart 4 mnd siden:)

Den 9. feb i år hadde jeg vært røykfri i 1 år, og skal aldri mer røyke!:D

Jeg har reist meg etter en del knall og fall!

Skrevet

Jeg er kjempeflink til å lage mat. Og har lært meg det selv. Kan lage restaurantmat som smaker nydelig. Spesialiteten er biffsnadder med løk, brunris, grønnsaker og stekt sopp.

Jeg har reist meg fra mange nederlag, og kommet helskinnet fra ting mange mennesker hadde gitt opp. Jeg er stolt av meg selv, fordi jeg vet hvor vanskelig denne prosessen har vært.

Jeg vet at fremtiden ligger foran meg, og at det er et hav av muligheter der. Jeg har mange talenter som enda ikke har slått ut i full blomst, men jeg vet de kommer til å gjøre det.

Jeg har 2 nære venner som jeg stoler 110% på, og som jeg kan fortelle alt til. De kan også stole på meg, og jeg vet jeg er en veldig god og trofast venn.

Skrevet

Jeg har nå jobber to dager som vikar! Har ikke vært i jobb på halvannet år nå, p.g.a. av angst. Angsten "gav" meg sparken i sommer... da stoppa også all hjelp ifra fastlege... Har måtte kjempe med nebb og klør for å få noe som helst form for hjelp.. Og nå har jeg altså klart å være i jobb i to dager, uten å føle det tar knekken på meg. Skal jobbe mandag-onsdag neste uke også, og har ikke lyst å legge meg ned og dø :D

Det er en tøff vei å gå alene.... men jeg har ikke noe valg... vil bare være den beste forloveden for min kjære :)

Prøver også desperat å legge om kostholdet. Komme seg ut og trene igjen. MEN! Snøen tar jo knekken på alt som heter uteaktiviteter...*grøss* Nå må snøen forsvinne, slik at jeg kan begynne å trene til halvmaraton, som jeg har planer om!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...