Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har slutta å røyke og jeg har begynnt å lage mer ekte hjemmelaget mat (ikke bare toro lenger) Viktig å skryte litt av seg selv, det hjelper på humøret og dagen blir straks mye bedre hvis en fokuserer på det positive:) Så skryt i vei, jenter
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har begynnt å trene litt Ikke på treningsstudio, men går mer turer og beveger meg generellt mer.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 18. januar veiet jeg 105 kilo, i dag veier jeg 97,9 kilo. Jeg er også en god mor for mine barn!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Når jeg var 28 år hadde jeg tatt 5 års høyere utdannelse, giftet meg, fått 4 barn, bygget eget hus, jobbet et par år slik at jeg ble oppgradert i stilling og folk tar meg stadig for å være 20 år og nekter å tro at alle barna er mine. Æsj, det føltes skikkelig selvskrytende! Hehe... Føler i hvertfall at jeg har fått til mye på kort tid.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Ja, det får`n si:) Virkelig stått på du;) Jeg er under omskolering og i dag ble jeg ferdig med en stor oppgave. Deilig;)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Jeg tok en personaltest i forbinnelse med jobb og konsulentene fra firmaet kunne fortelle meg at jeg hadde en usedvanlig høy sosial inteligens. Blant punktene som stakk seg ut var resonering, registrere nonverbale svar. og utsånde forståelse. Lurer på om jeg skal bli psykolog ??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har gått ned 5 kilo, og er godt i gang med de siste 5 =) Og så har jeg endret livsstil totalt, vi spiser myyye sunnere og jeg trener 2-3 ganger i uka.
Gjest Tale30 Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Jeg står som en av de to siste kandidatene for å få en tungtveiende jobb. Kan skryte litt mer når jeg får det endelige resultatet - eventuelt holde kjeft
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har sluttet å røyke, og tatt av 10 kg. Deilig:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Gøy å lese så mange positiv innlegg:D Dere er skikkelig flinke altså og fortjener den all den skryten dere kan få HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Jeg spiste et eple istedet for chips, sjokolade eller cola nå nettopp.. Har beveget meg MYE denne uken og er litt stolt av meg selv.. Er sukkerjunkie og sofagris med ambisjoner om et sunnere liv..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er flink til å bake :-) Flink til å lage mat. Lager stort sett all mat fra bunnen av Jeg vasker huset hver torsdag eller fredag. Jeg er en venninne som man kan stole 100% på.
Lillesnuppis Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Er ute å gå tur hver eneste dag i ca 2 timer uansett vær. Går fort så jeg blir god å svett. Spiser ikke godis midt i uka lenger. Spiser masse grønnsaker og frukt. Eneste lasten jeg har igjen er det røyken, men skal slutte med den også etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er en flink mamma! Jeg er god til å lage mat. Jeg er en god venninne, en alle kommer til
Gemini7 Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er stolt av at jeg fullførte mastergraden min med et lite barn og var den eneste på kullet som fikk toppkarakter OG som i tillegg hadde barn og leverte til normert tid:) Så er jeg stolt over at jeg er i gang med doktorgraden min- at jeg i det hele tatt fikk en slik stilling, og har fått enda et barn i mellomtida, i en alder av 32. Ellers er jeg en flink samboer, kjærlig, ærlig og lojal, og en god mamma med fornuftige verdier, mener jeg selv da;) Utrolig stolt av mine to vakre døtre.. Og er stolt over at jeg og mannen har et så fantastisk godt forhold. I dag er jeg kjempestolt fordi jeg har trent for 4. gang på en uke- og det er 8 år siden sist jeg trente ordentlig!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Da jeg var 29 og nettopp hadde blitt kjæreste med mannen min, hadde jeg kun ungdomsskoleutdanning og eide ikke nåla i veggen. Bare festa og røyka og jobba for å tjene penger til å feste mer. Nå er jeg 36, er ferdig utdannet allemnnlærer i fast jobb og er gravid med nummer 3. Vi har hus og bil og hytte hele pakka. Synes det har skjedd MYE på kort tid. Liker livet mitt nå.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har klart å holde meg unna snop en hel uke:)
Tante Blås Squaw Skrevet 19. februar 2010 #20 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har endelig tatt mot til meg og begynt å bearbeide kreften.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er fornøyd med puppene mine, selv etter amming! De henger kanskje litt mer, men er stortsett fornøyd med det
Loglady Skrevet 19. februar 2010 #22 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er flink til å "lese" andre, og oppfatter forandringer i sinnsstemninger nesten før andre oppdager det selv. Ellers har jeg også god forståelse for "metafysikken" i ting, er flink til å oppfatte understrømmer, undertekst og symboler - kort sagt det "usynlige" i tilværelsen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #23 Skrevet 19. februar 2010 jeg er fornøyd med at jeg har tatt 60 studiepoeng mens jeg har hatt permisjon, og fikk greie karakterer:) Jeg har aldri prøvd en røyk og drikker ikke alkohol(ikke kristen, bare liker det ikke). Jeg har aldri gjordt noe "ulovelig" som å snike på trikken, drukket før jeg var 18, stjålet fra mamma og pappa, levert en bok for sent... jeg er rett og slett en regelrytter og er stolt av det!! er ikke kjedelig av den grunn, bare har en god moral;) mange flinke damer her må jeg si:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #24 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er 29 år, ferdig med en doktorgrad innenfor medisin, driver eget firma med 5 ansatte,gift, har 2 barn, 3. på vei, nettopp kjøpt stort hus ved sjøen som jeg gleder meg til å pusse opp, har mange gode venner, snakker 5 språk, medlem i mensa og har beina godt plantet på jorden, men når jeg setter meg ned å tenker på det så er jeg ganske så imponert over alt jeg har fått til også!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #25 Skrevet 19. februar 2010 Hmm ingen grunn til å være anonym da vel, 20.29? Synes nesten det høres litt vel fantastisk ut jeg da.. profesjonsstudiet i medisin tar som kjent 6 år. Og det er vel nesten umulig å komme inn direkte fra videregående, enten må man ta opp igjen fag eller samle poeng på annen måte. Dvs at du TIDLIGST kan ha kommet inn på medisin da du var 20. Ergo ferdig ved 26 år. En doktorgrad tar 3-4 år, avhengig av om man tar den v universitet eller annen forskn.institusjon. Dvs ferdig ved 29-30 år. Å få 2 barn innebærer i tilleg i det minste NOE forsinkelse pga permisjon.. Hvilket vil si 30-31 år, om du tok 6 mnd per barn.. Og: å starte et firma og få det såpass på bena at man får 5 ansatte krever og en liten porsjon tid... 1 år? Dvs 32 år gammel. Minst. Kan du forklare hvordan det ellers skulle la seg gjøre å være i din situasjon v 29 år? Høres bare ikke praktisk mulig ut å gjennomføre et slikt skissert løp på 9 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå