Gå til innhold

Vinterferie...

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ikke jeg da, men skolene her har det denne uka!! Så håper det kommer masse snø så vi kan renne på akebrett og leke masse i snøen. Ønsker meg egentlig vår nå, har vært en lang og kald vinter. Men kan godt være snø en god stund til så kan våren komme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterferie her også men jeg vil ikke ha mere snø for da kommer vi oss ikke fram noe sted hehe, her er brøytekantene omtrent en meter høye nå så får vi mere snø nå så hvet jeg ikke hvor jeg skal måke bort snøen hen hehe... Kan du ikke komme å hente en halv meter snø fra oss hehe ;)

Skrevet

Å ikke bare det, jeg ønsker meg mildvær så det går ann å gå ut... her er det 15 minus og noravind nå... går jo ikke ann å være ute å bruke snøen da :S

Skrevet

Jeg har vinterferie hele uken, deilig. Ungene skal også ha fri så gleder meg til en hel uke uten noe stress.

Idag snør det hos oss så vi har vært ute å akt en tur. Igår var vi på ski. Jeg elsker vinterferie med snø (en sjelden kombinasjon her jeg bor)!

Skrevet

hehe Lene.. ja nordavinden er kald uansett hvor vei den kommer fra..

Her kan det også bli litt varmere. Er minus 8 og kald vind!! Og er egentlig nok snø, menden er jo så hard.. Kunne hatt en hall meter løs snø:)

Sjelden vi har snø i en vinterferie her også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...