GreitÅVæreAnonym Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Guttungen på 12 mnd var syk med høy feber og ørebetennelse i en uke for 2 uker siden. Måtte få penicillin og har nå vært frisk og rask ei uke igjen. Nå er den høye feberen tilbake, og han tar seg til ørene.. Regner med ørebet.har blusset opp igjen.. Er ikke det noe man gjerne kan få igjen flere ganger? Er det unormalt at det kan komme så kjapt tilbake?Vil at han skal slippe nye 7 dager med penicillin, for det kan visst gå over av seg selv. Ville dere sett ann til over helgen eller ringt lege i dag?
GreitÅVæreAnonym Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2010 Bare dytter denne litt. Håper på tilbakemeldinger
Zitro Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg ville kontakte legevakt nå i ettermiddag. Regner med din fastlege er stegnt... gikk han på penecilin i 7 dager bare? Det er jo litt kortere enn normen... men hør med lege igjen du, så får dem tatt en crp prøve av han God bedring :-)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2010 Takk for svar zitara. Ringte legevakten, de sa vi skulle se ann til i morgen, eventuelt mandag dersom han ikke ble værre. Jeg skulle ikke gi han av den penicillinen som var igjen pga resistente bakterier el no?
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Samme skjedde her for litt siden.. Jeg gikk til lege etter 3 dager med feber igjen, og da var Crp veldig høy allerede. Fikk ny penicilin som vi gikk på i 10 dager nå da. Kan du ikke se det an til i morgen? Stakkars. God bedring til lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå