Gå til innhold

Dere som har dagmamma - sykt barn dager. Overskrider dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barna deres oftere borte fra dagmamma enn fra andre som har barn i bhg?

Vurderer dagmamma, men tenker på om det blir mye "sykt barn/barnepasser"-dager på meg siden dagmamma har to barn selv.

Er det så mye at jeg burde vurdere bhg i stede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde eldstemann hos "dagmamma" i starten. Egentlig en liten familiebarnehage, men siden hun som drev den ikke hadde noen vikar egentlig går det ut på det samme (hun hadde et eget barn der også). Det ene året poden gikk der var jeg borte tilsammen 1.5 dag pga henne. Altså veldig lite. Dessuten var sønnen vår lite syk.

Skrevet

Hei

Brukte i grunne mindre sykt barn/barnepasser dager den tiden min eldste var hos dagmamma enn jeg gjorde da hun begynte i barnehage. Hun var mindre utsatt for smitte hos dagmamma og var lite syk. Ved barnehage start "måtte" hun vist igjennom hele spekteret...

Dersom dagmamma var syk så var hun også for syk til å passe sine 2 egene barn så da var mannen hennes hjemme og han tok mer enn gjerne i mot jenta mi også. Så brukte faktisk aldri noen dager på syk barnepasser.

Skrevet

Takk for svar! :-)

Da tror jeg at jeg faller på dagmamma. Hun er registrert, utdannet og omsorgsfull. Ser med lettelse at minstemann skal begynne i en liten gruppe enn i en stor barnehage. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...