Gå til innhold

Bare en uke igjen her inne:) Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11 fullgåtte uker i dag. Har visst at jeg er gravid siden jeg var 6,5 uker på vei. Har ofte følt at tiden har gått så sakte, men når jeg nå ser meg tilbake, så har det i grunnen gått ganske fort:)

Gleder meg skikkelig til å komme over i 2.trimester. Gleder meg til å kunne begynne å vise frem magen(som er ganske stor allerede) og å fortelle det til flere! Bare nærmeste familie og venner som vet det ennå!

Nå begynner jeg å slappe mer av, og stole på at dette kommer til å gå bra! Har vært ekstremt bekymret og ikke klart å glede meg så mye..

Er henvist til en ekstra ultralyd for å sjekke at alt er bra, pga mine bekymringer, så håper å få time snart!

Flere som snart er på tur inn i 2.trimester? Og har gledes-sommerfugler i magen?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare 3 dager igjen her inne.. Skal til UL på mandag, da er jeg 12 uker. Håper det går bra, sånn at jeg kan fortsette inn i 2 trimester.

Skrevet

Jeg er snart på tur! 11 uker i dag... :) Og gleder meg også til at det kan bli offisielt, og jeg kan begynne å gå i vanlige klær igjen der magen synes... ;)

GLEDER meg til å komme til neste etappe! :):D :D

Skrevet

Så heldige dere er!!! *gleder meg* Er 8+3 i dag, blir så deilig å komme over 12 uker!! Lykke til videre i 2 trimester, så sees vi nok der om tre uker og noen dager! :-D :-D :-D

Skrevet

Jeg er også 11 fullgåtte i dag:) Har visst det litt lenger enn deg jeg da, tror jeg fant det ut 4+5. Gleder meg til å vise frem magen jeg og, men har ikke fått mage ennå... Lurer på om den plutselig kommer til å titte ut? ;)

Skrevet

Ein dag igjen so er det andre trimester. Synest det er deilig å få litt mage og ikkje bare føle seg småfeit. Har fortalt det til alle på jobben og kjenner at det er godt å komme "ut" med det.

Tida har gått kjempefort og gledar meg til første jordmorkontroll den 3.mars. Har utsatt den lengst mulig då eg kjem frå ein liten plass der "alle" skjønar at ein er gravid når ein har vore på helsestasjonen.

Gledar meg stort til september :-D

Skrevet

Jeg er 11 uker i morgen... Håper denne uken går fort!!!! :))

Skrevet

Jeg er 11 uker på tirsdag, så ikke lenge igjen før jeg og hopper over til 2. trimester. Gleder meg utrolig mye, siden jeg sist graviditet hadde en SA i uke 11. Har troen på at det går denne gangen! :)

Skrevet

Jeg er 10 uker og 4 dager så kommer inn på 2. trimester etterhvert jeg oxo... Håper tiden frem til 12 uker går fort nå... =)=)

Skrevet

11 uker på tirsdag! Så ikke lenge igjen. Her har vi ikke holdt det hemmelig den siste uken, noe som har vært herlig! Vi har allerede vært på en ultralyd og sett lille skatten i magen, det føles trygt og godt. Men, jeg begynner i ny jobb 1.mars og er veldig spent på hvordan nyheten vil bli mottatt der siden jeg lot være å fortelle noe på intervju. Vi satser på suksess! Sees snart i 2.tri!

Skrevet

12 uker i morgen håper jeg:)))))) Skal på UL i morgen tidlig så da får jeg vite det sikkert, men var 10 uker for 2 uker siden, men er forberedt på litt avvik da.....

Har vært litt prik i starten hvor jeg ble satt en uke tilbake, men sist var jeg on track igjen:)

Gleeeeeder meg til å kunne få slippe magen ut i all offentlighet og vise alle hvor lykkelig jeg er for å endelig kunne klare det igjen etter 3 misslykkede forsøk i fjor.....

Skrevet

Synes det er gøy å se at det ikke bare er meg som er full av glede og forventning!:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

11 uker i morgen og det er så heeeerlig! magen er på plass og på utstilling da jeg overhode ikke klarer å tie alikevel når det kommer til så fantastiske nyheter... hihi.... Denne uken som var var det flere foreldre i barnehagen hvor jeg jobber som spurte om jeg skulle ha baby... weee det er så moro. Skuldrene har senket seg så godt som de kan og jeg nyter vokseperioden nå. Blir vidunderlig å komme over i 2 trimester :) Juuubel og glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...