Gå til innhold

Liten presentasjon av "ny" her inne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle medsvangre!

Jeg registrerte meg for noen uker siden, og har hatt et par innlegg her inne, men føler det er på sin plass med en liten intro siden så mange andre gjør det:)

Jeg er 27 år, bor i Oslo og gravid med nummer to. Fra før har jeg en nydelig liten gutt på tre år. Jeg er 10,11,12 uker på vei - uvisst i grunn. Ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen, og rakk derfor ikke å få mensen. Så vanskelig å regne termin. Legen mener jeg er rundt 12 uker, tidlig ul mener 10. Kanskje best å stole på ul, men jeg føler meg lengre på vei. Ny ul 23. mars, så da vet jeg endelig mer nøyaktig.

Har vært litt vanskelig i forhold til når man skal fortelle det til andre og det er jo fint å vite når man har passert de magiske tre månedene. Men men. Så lenge alt går bra, er det jo en bagatell. Jeg har vært skikkelig kvalm i ca en måneds tid, og er sykemeldt en uke til pga dette.Så dårlig var jeg ikke sist, skal jeg si dere! Men alt er på en måte annerledes denne gangen: sist la jeg kun på meg magen og den vistes ikke før i fjerde/femte mnd. Nå må jeg snart kjøpe nye bh-er og har allerede lagt på meg 2-3 kilo.

De sier jo det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men det hadde jo vært veldig hyggelig om det skyldtes et annet kjønn denne gangen. Får bare vente og se.Det ble visst en lang presentasjon.

Var mye her inne sist også, og synes det er stor hjelp å lese / dele erfaringer fra og med andre.

Sånn:) Det ble visst en lang presentasjon likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit Knotten.. Og gratulerer så mye med graviditeten din :-)

Skrevet

Tusen takk:)

Gleder meg til å følge med alle sammen her fremover - og over i de neste trimesterne.

Skrevet

Gratulerer meg graviditeten. Velkommen :-) Jeg går over i 2tri fra tirsdag av om alt går bra på UL på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...