Gå til innhold

Æsj, man merker man er sliten når man blir skikkelig lei seg og på gråten av en teit mail..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nummer 2, og meldte oss på fødselsforberende kurs for en tid tilbake (det er sambos første, så tenkte det kunne være greit.) Vi fikk tid for et kurs sendt på mail, men filen var i et format som trenger et spesielt program for å kunne åpnes. Jeg har ikke dette programmet, så jeg måtte åpne det på skolen. Var sikker på at vi hadde fått time i mars. Etter jeg hadde meldt oss på fikk vi fødeplass på ABC, og på forrige kontroll anbefalte jordmor oss om å heller gå på kurs der.

Nå har jo gutten min vært innlagt på sykehuset ganske lenge, og vært veldig dårlig før han ble lagt inn. Har rett og slett ikke fått sendt mail og avbestilt før nå. Trodde jo jeg var ute i god tid. Sendte derfor en mail så fort jeg fikk sjansen og nå idag fikk jeg et skikkelig krasst svar tilbake. Kurset var visst dagen før jeg sendte mail..

Skulle visst ikke mer til før jeg ble helt satt ut.. Jeg må gi lillegutt medisin på sonde hvert 20. minutt, og dagene går i ett og alt er bare et eneste stort kaos inne i hodet mitt. Klarer å holde meg oppe, men skal ikke så mye til før jeg blir vippet av pinnen merker jeg nå.. Nå går jeg rundt med en klump i magen og tårer i øyekroken. Vet jo at hun som svarte ikke kunne vite dette og at det egentlig er min feil, men likevel, går vel an å svare litt greit likevel? Skulle ha fått sjekket tiden før, men det er jo utrolig vanskelig når jeg ikke har programmet og må komme meg på skolen for å få sjekket. Har jo knapt tid til å dusje og spise om dagen..

BLÆÆÆÆ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff for en tøff situasjon du er i! Synes skikkelig synd på deg. Når man har det så tøft så er det slett ikke rart at man reagerer ekstra sterkt på uvennlighet.

Hun kunne godt ha utvist litt folkeskikk ja, for selv om hun ikke kjenner situasjonen din så burde hun vel ha nok "fantasi" til å tenke seg at du kan være i en vanskelig situasjon, i stedet for bare å anta at du har vært sløv.

Hev deg over det. Og masse lykke til med sønnen din! Skjønner at du har det stritt, så håper det snart går bedre!

Skrevet

Huff da :(

Slike ting er ubehagelige, uansett!

Hold fast ved tanken på at du har gjort det du kunne, og at den sinte damen i andre ende umulig kunne vite det.

Hun tror sikkert at du bare er en av dem som ikke tar ting så tungt, og som ikke respekterer andres tid.

Kanskje hadde hun en dårlig dag selv også ;)

Stor klem til deg og den lille gutten din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...