Gå til innhold

Akkurat nå gleder jeg meg så utrolig mye til å bli mamma igjen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å snuse på henne for første gang, og se hvordan hun ser ut, hun som har gjemt seg der inne i så mange mnd.

Til å amme henne, og se at hun slapper helt av og har det så bra, bare fordi JEG er der for henne.

Til å vise henne fra til alle vi kjenner, og få høre at hun er verdens vakreste.

Til å våkne opp av deilige gurglelyder fra en smørblid baby, og bare ligge i dobbeltsenga med henne mellom oss.

Til å se det første smilet.

Høre den første latteren.

Få være med på å se at akkurat denne jenta utvikler seg, og gradvis viser oss sin personlighet.

Og ikke minst gleder jeg meg til å få enda et barn å elske så høyt at du tror hjertet ditt kommer til å briste! *sukk*

Kom ut, lille venn! Vi lengter etter deg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sukk... Nå vil jeg også ha en til snart! De er jo så deilige:-) Lykke til, håper hun kommer ut snart da!

Skrevet

Så vakkert du skriver, ble rørt jeg :o)

Masse lykke til med den fantastiske tiden du har foran deg!

Jeg skal selv bli mamma igjen, men det er ikke før om 7 mnd. virker som en evighet akkurat nå.

Skrevet

Ja, å bli mamma er helt fantastisk! Enda bedre denne gangen, faktisk. For nå vet jeg alt jeg har å glede meg til :-D

Så hopp i høyet og lag nummer to ;)

Og 7 mnd går faktisk kjempefort, Snøblomst!

Det er ikke lenge siden jeg selv var to mnd på vei.

Tiden har gått kjempefort! Snart er det du som sitter her og er høygravid ;)

Skrevet

Takk Studentmammaen, håper virkelig at tiden skal gå fortere enn sist i hvert fall :o)

Gleder meg til å sitte høygravid og vite at jeg om bare litt får treffe vidunderet i magen :o)

Masse lykke til deg!

Skrevet

Jeg gleder meg masse også! Bare 47 dager igjen til termin. :) Er så vanvittig spent på hvordan han ser ut, hvor stor han blir, om han er rolig eller en liten hissigpropp, om han er et sovedyr eller a-menneske av dimensjoner sånn som storebror (håper det første.. hehe).

Uff, har egentlig skikkelig dårlig samvittighet for ham om dagen, han får liksom ikke så mye oppmerksomhet siden storebror er så dårlig. Han er liksom bare der som en liten blindpassasjer. Heldigvis ommøblerer han magen min innimellom, så jeg vet at han har det bra. :)

Skrevet

Høyhopping er en nødvendighet for å lage barn, har jeg hørt. Så det er bare å komme igang ;)

Dere får ha lykke til så mye Most Fr. Yuki.

Jeg synes du er utrolig tøff i denne tiden. Får håpe at sønnen din blir frisk snart, slik at du får nyte resten av svangerskapet, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for den lille. Han merker ingen ting!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...