Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Er dette veldig normalt? Fødte for 2 uker siden.. vil det gjevne seg ut igjen eller hva skjer nå.. ? skal jeg prøve å amme mer på det minste brystet kanskje.. ?? kjenner jeg gruer meg veldig til sommeren nå!! Hilsen nybakt mamma på 22
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Det er helt normalt. De fleste har det sånn i større eller mindre grad. Mulig hyppigere amming på det minste brystet kan kompensere noe, men mulig det er mindre i utgangspunktet, men at det er blitt tydeligere nå. Synes uansett ikke du skal grue deg til sommeren! Brystene endrer seg masse ila ammeperioden og blir mindre og mer slunkne. Det er verst de første ukene. Men du får neppe tilbake brystene du hadde før. Sånn er livet! Lykke til med barseltid og amming!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 jeg hadde ulik størrelse på brystene da jeg ammet, pga babyen min hadde en favorittpupp.. jeg var redd for at de ville være ulike resten av livet, men heldigvis gikk det seg til etterhvert. og nå når jeg har sluttet å amme, er de like fine som før igjen, og begge er like store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå