Gå til innhold

hva er normal ventetid????.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har prøvd nå i 17 mnd,har vært på utredning dær vi fant ut at jeg ikke får eggløsning av meg selv.like vel sier legen min at vi skal vente til april før jeg får ny time hos han for å finne ut hva som er neste.er det meningen man skal vente seg i hjel eller?vi vil jo helst komme i gang med hormoner så fort som mulig....er dette normalt?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd i 14 måneder nå. Ingen av oss har vært å sjekket hos lege ennå. Tenkte at ihvertfall jeg skal sjekke meg snart, hvis det ikke skjer noe i løpet av et par måneder til....Vente, vente,,,,

Men ang hormoner, hørtes det jo litt rart ut å vente til april. Blir liksom 2 unyttige måneder, om man kan si det sånn.

Lykke til!

Skrevet

ja for meg er det helt sykt å skal sitte her i 2 mnd uten å gjøre noe.vi vil jo komme i gang så fort som mulig med evn pergokur eller lignende.

Skrevet

Det går ikke an å høre med en annen lege da evt.?

Ellers så finnes det jo private klinikker, men det koster litt mer.

Skrevet

ja har prøvd å finne en annen lege i hele dag.men jeg klarer ikke å finne noen andre gyn,spesialister eller private kliniker i tromsø.så hvis noen vet om noen så si gjerne i fra:-)

Skrevet

Kan du ikke bare spørre om han kan skrive ut resept på Pergo til deg da?

Er jo helt vanlig å få det så lenge man ikke har EL hver mnd,og uansett når man har prøvd så lenge.

Ville ringt han på mandag og bedt han fikse det jeg...

Hvis ikke har jeg kanskje en resept liggende her;-)

Skrevet

Lille my:

Jeg har bare et spørsmål som jeg lurer litt på når du sier at du ikke får EL av deg selv. Har du brukt El tester og evt fått utslag på disse?

Lurer da jeg har ei venninne som er i samme båt som deg, men som ikke har brukt EL tester fram til nå. Hun har begynt på hormoner nå for å få stimulert fram en EL da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...