Gå til innhold

innsetting uke 10/11

Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid

Anbefalte innlegg

Rm83: Jeg skal ha UL på tirsdag, dag 9 etter første mensdag. Syns selv det er litt tidlig, vet ikke helt hvorfor, men....

Det var godt du fikk TR så du er igang du også. Hele 5 progynovaer om dagen?? Tar bare tre jeg...hmmm, noen spesiell grunn til at du har så høy dose?

Levine: Hvor mange progynovaer tar du pr dag?

Får satse på det holder med kun crinone..., skulle helst sett at jeg fikk noe annet i tillegg, men, men... må jo stole på dem.

Ja, det er noe griserier med crinone, liker det slett ikke. Og hver gang jeg "brekker" av tuppen, så tyter det litt ut av åpningen, og føler ikke jeg får i meg alt. Jeg prøver å ta tuppen av så forsiktig som overhodet mulig.

Ja, en skal holde seg i bevegelse i 10-15 minutter når en har satt den, deet er fordi den mø smøres skikkelig utover inni der. Hvis ikke kan den bare bli liggende som en klump og ikke gjør samme nytten. Den er jo ikke så veldig rennende, så den må vel mykes opp litt ved bevegelse...

Jeg kniper, og tøyer, og bøyer, og strekker føtter, og går litt som ei gås... da føler jeg den smøres godt utover.. hehe..

Fortsetter under...

Hehe jeg å bøyer å tøyer å går noen runder i huset så jeg er sikker på at den har blitt smurt godt rundt:)

Jeg tar 6mg om dagen. 2 morgen og 1 på kvelden.

Jeg var på UL på dag 9 også, det er som du sier Bicon vi må bare stole på at di vet best:)

Bra Rm83 da er du også igang..!!

Lukke til, alle flotte damer! Spennande tider for mange no!

Eg tok min fyrste Progynova-tabl i dag. Skal gå på 3 tbl dagleg. Håpar dei virkar slik dei skal i vekene framover. Skal ringja klinikken i morgon og få dato for UL.

Eg innser at eg ikkje skal ha innsett i veke 10/11 - det vert nok veke 12 på meg. Håpar eg får fylgja med dykk på denne tråden likevel :-)

Eg satsar på innsett av fryseegg i veke 12. Og etterpå har eg lang og god påskeferie og kan slappa av frå jobb i rugetida. Passar perfekt :-)

Annonse

Da har jeg vært på UL, Alt så kjempefint ut, og innsettet blir førstkommende fredag :) :) :)

Har sagt fra at jeg ønsker to egg , ¨så får vi se da, om jeg er så heldig!

Forøvrig så var slimhinna på 8,5mm :)

Og dere som skal ha innsett i morgen: LYKKE LYKKE TIL!!!!!!!

Si fra hvordan det har gått med dere, og hvor mange egg dere blir rugere på !

Så bra Bicon:):)

Da bli vi i uke 10 da.. Håper du får satt inn 2 kjempe fine egg.

Jeg sa at jeg ønsket et, men blir det sånn at di dobble blir tint opp, så kaster jeg ingen.. Tar i mot med åpne armer:)

Gleder meg sååå til i morgen, skal gi beskjed om hvordan det har gått!!

Hei jenter!

Ikke lenge igjen til innsett for mange nå da, det blir spennende!

Jeg må til enda en UL, de ønsker at foliklene skal vokse seg enda større, fant 4 eggposer.

Er det noen som vet om hva som er den ideelle tykkelsen på slimhinnen?

Lykke til med innsett jenter!!!!

Heisann dere.

Jeg har vært lite ute på grunn av mye som har skjedd på jobben. Konsentrasjonen min har tatt litt tid der. Jeg har vært på ultralyd og skal ha innsett til tirsdag. Altså den 16 mars. Slimhinnen min så litt tynn på dag 10 men jeg venter til dag 18 før jeg setter inn egg så den bør nok bli tykk nok frem til da.

Jeg tar bare 3 Progynova om dagen, 1 om morgningen og 2 om kvelden. Skal begynne på crinone i morgen, så gjør meg klar som bare det nå :-)

Jeg har bare 1 egg å sette inn og det er det siste vi har på frys. Fungerer ikke dette så må vi kjøre fersforsøk igjen. Men krysser fingrene for at dette går bra :-)

Klem fra meg

Blir gøy å følge hverandre

Har nå satt inn et 8 delt egg. Kjempe fornøyd:)

Så nå er det bare å slappe av å ruge på dette gull egget...

14 lange dager i vente..:)

Lengter84 da skal vi teste samme dag..

Hvor mange innsettinger har du hatt??

Annonse

Oi Levine....8-delt er ikke det unormalt bra?? :) Gratulerer som ruger!

Dette er mitt første innsett, har venta på dette i årevis!! Har hatt et forsøk tidligere, men det ble avbrutt pga av de ikke fant noen sædceller hos mannen min...huff det var et stort nederlag...så nå er jeg bare overlykkelig!!! Også to da...enda bedre:)

Gleder meg til vi skal teste:)...gruver meg også!

Lykke til til alle som skal ha innsett framover:)

Gratulerer som rugere da jenter!!!!

Blir kjekt og sikkert altfor spennede nå fremover =)

Lykke til på fredag Bicon, jeg klamrer meg til håpet om at det blir uttak denne uken. Tør ikke tenke så mye på innsetting ennå, jeg er aldri sikker på at det blir egg ut, som blir befruktet, og som er av god nok kvalitet til å settes inn....

Lykke til på fredag Bicon:) husk å fortell hvordan det går:)

Håper alt går bra med deg også kjærevene:) Ønsker deg lykke til.

8 delt er kansje veldig bra, har aldri tenkt over det før, hva som er vanlig utvikling av egget...!!

Lenkter84..

Deilig å endelig bli ruger da, når du har ventet sååå lenge.

Skjønner at du fikk en nedtur da det ikke ble noe første gangen, jeg å måtte avbryte aller første gangen, husker at jeg gikk helt i kjelleren, Hadde jo gledet meg så mye.

Men det er glemt å nå er det bare å gi kroppen masse positive vibber, så eggene våre klamrer seg fast..:)

Lykke til

Jeg har hatt 3 fryseforsøk som det ikke ble noe av, å på 4 innsetting altså et ferskt forsøk fikk vi en liten gutt som nå er 8 mnd:)

Å nå er dette mitt første fryseforsøk i håp om å få en søster eller bror til lillegutt:)

Så jeg vet at det går, vi må bare vente på vår tur..!!:)

Hei igjen, da har jeg vært på ny UL,blir uttak lørdag og fohåpentligvis innsett mandag. Gleder og gruer meg, føler det er så mange hindre vi skal over på vår vei..

Lykke til damer!!!

Vi må holde hverandre oppdatert, spennende tider fremover =)

Nå tror jeg jammen eggene mine er tatt ut av frysen,,,, PLease,, lev godt videre!!!

Oppfør dere pent embryoene mine,,, så kommer mamma og henter dere i morgen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...