Bibbien Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Noen som har prøvd akupunktur mot svangerskaps kvalme, er i uke 7 og utrolig kvalm, har vært på akupunktur i går og i dag og føler meg verre... Har vært skikkelig dårlig/kastet opp i mine 2 forrige svangerskap og har et lite håp om at dette kan hjelpe meg denne gang..... Huff, ser ikke frem til 10 - 12 uker til slik som dette og verre, men det er jo selvforskyldt Jeg visste jo hva jeg gikk til, men merker at jeg hadde glemt det litt og tenkte at "det var jo ikke så gale vel" men der er jo mye verre... arrrg...
<3 lille gull i magen <3 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg prøvde akupunktur etter kvalmen hadde satt i gang i dette svangerskapet, men det hjalp ikke, ikke den metoden hun jeg var hos brukte. Men da jeg var innlagt på sykehuset pga underernæring, så fikk jeg akupunktur på pekefingrene, akupunktur 2000. Det var to jordmødre som gjorde det der, det hadde litt effekt på meg, klarer nå og holde på mat, men må fortsatt holde ut med kvalmen. Ja man glemmer hvor ille det egentlig var, også kommer det tilbake mye verre enn man husket... Føler med deg, og håper du slipper gå så dårlig like lenge denne gang.
Mamma med jente født 07<3 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hei. Jeg har fått akupunktur og det har hjulpet meg. Var 100% sykemeldt, men nå jobber jeg 50 %. Ble så dårlig i uke 6 at jeg lå strak ut. Var desperat til slutt. Jeg gikk til akupunktur en til to ganger i uken. Jeg merket at jeg ble bedre etter den 3 gangen. Jeg var dårlig i forrige svangerskap også, men ikke sååå dårlig som denne gangen. Huff den kvalmen er grusom. Jeg er 11+6 i dag så nærmer meg 2 trimester:) Forrige gang var jeg dårlig til uke 15. Gleder meg til jeg blir kvitt kvalmen helt:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå