Gå til innhold

Mensen etter fødsel..... Setter enormt pris på svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått min første mens 4 mnd etter fødselen. Kommer den regelmessig nå fremover eller tar det tid å stabilisere den? I såfall hvor lang tid? Går på cerazett ppiller hvis det har noe betydning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig individuelt, men selv fikk jeg tilbake mensen etter 9 mnd og etter det kunne jeg stille klokka etter den.

Meget regelmessig.

Skrevet

Hvis du ammer kan den nok være ustabil. Det er den hos meg hvertfall. Ammer fortsatt en del. 13 mnd siden jeg fødte og jeg fikk mens første gang for en mnd siden. Skulle hatt den i disse dager, men jeg tror ikke jeg har hatt eggløsning igjen enda. Kjenner veldig godt på kroppen at jeg har eggløsning. Men tror kroppen er litt forvirret i og med at jeg ammer.

Skrevet

Ammer ikke nei. Hadde ganske uregelmessig før jeg ble gravid så hadde håpet det skulle rette seg opp etter fødsel. Virker ikke som mensensmertene er det samme hvertfall :D. Håper det holder seg slik da :). Takk for svar uansett

HI

Skrevet

Jeg blødde i hytt og pine så lenge jeg gikk på cerazett, det er en av de største bivirkningene på den pilla... Ingen regelmessighet i det hele tatt, kunne blø annenhver uke for så å gå mange uker uten før jeg blødde annenhver dag i flere uker osv. Var så lei til slutt at jeg holdt på å bli sprø! Så fort jeg sluttet på den pilla ble mensen regelmessig.

Skrevet

Min er ikke stabil enda. Fikk den tilbake for 3 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...