Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg mistet, fikk en liten blødning og fikk time til ul samme dag. Da hadde fosteret vært dødt i ca tre uker.. Er kjempe lei meg. Men vi gir ikke opp, har fire egg på fryseren hos hausken, så nå må jeg bare vente på tr.
Pia76.. Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Å hærregud,,,,får helt frysinga her æ no(((((((((((((((((((( Ane ikke hva jeg skal si......tenker på deg no ja.........klæm
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Takk for det, er det tøffeste jeg har vært ute for. Det er ikke så mye å si i en slik situasjon. Glad jeg har noen å dele dette med. Familien har også vært helt fantastisk.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Hei... Ingenting er værre....hjertet blir knust...og så skal man prøve å sette det sammen igjen... Føler med deg....grusomt er det....
Sarah70-har 2 gull Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 For en fryktelig opplevelse. Håper du har nye gullegg i frysern. Ja, det er en tvilsom glede å være her, men veldig godt å dele med noen. God klem!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 uffda:( det var utrolig trist å lese troya...... bra du har go støtte i de rundt deg ihvertfall....godt at du har egg på frys tross alt... klemmepå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå