Moi 32 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Altså gleder meg ikke til å være ALENE med barna, men gleder meg til å IKKE være sammen med barnefar! Når jeg har funnet et sted å bo og flytta ut skal det feires med en stor fest! :oD
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 åh..fælt at man kan gratulere med sånt, men sånn er det nå en gang.. kunne ønske det var jeg som endelig hadde tatt steget. tåler ikke samboeren min i det hele tatt, men hvordan legge det fram? har det såååå fint nå for han jobber borte i 14 dager og hjemme en helg. gruer meg til de helgene. sier til meg selv at jeg skal være blid og sånt pga dattera, men klarer ikke. det skal ingeting til fra han før jeg er på bånn. og det virker som om det er andre veien og. venter nr 2 om en mnd... huff at man skal sette seg i sånne situasjoner.. hvordan gå frem med å avslutte?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Hadde det som deg leeenge. Forholdet gikk helt i stampe da jeg ikke lenger orket tanken på at han skulle ta i meg, og sex var helt hinsides all fornuft. Jeg sa fra at jeg ikke trodde dette var noe særlig, og forlangte å få være i fred. Jeg sa aldri til ham at jeg ikke tålte ham, men sa bare rett og slett at jeg ikke var lykkelig, og at vi ikke hadde noe til felles. La vekt på at det ikke var noe i veien med ham, men at jeg rett og slett følte vi hadde glidd fra hverandre. Dette snakket vi om mange ganger, og ble enige om familierådgiving. Samme morgen som vi skulle til rådgiving sa jeg fra om at jeg ike ville mer, og at jeg ville flytte. Grudde meg helt sinnsykt i forkant, men da jeg endelig tok skrittet og sa det var han på en måte forberedt. Og det hele gikk over all forventnig! Men du er gravid, og har hormoner jeg ike hadde på det tidspunktet. Jeg ville absolutt ventet til etter fødsel for å se om dette bedrer seg. Håper det ordner seg for deg=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Jeg husker deg! Du skrev et innlegg her tidligere. Så bra at du har funnet ut hva som er best for barna og deg! Jeg har nå vært singel i 9 mnd og det er supert =D Livet smiler til meg, vi flytter til mine hjemtrakter om vi får bhg plass. Jeg skal gå på skole, jeg trives så godt!!!! =) Håper dere får det godt, lykke til!! =D =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå