Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg prøvde glo minerals sin foundation nettopp, likte den veldig godt..men liker også max faktor sin gamle traver...long lasting..brukt den i mange år! Tar gjerne i mot tips..liker at foundation er dekkende og matt.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Liker ID veldig godt. Blir ikke "kunstig" i løpet av dagen, dekker bra tørre områder uten at det ser flassende ut og får huden til å se veldig fint ut. Behagelig å ha på også.
Ella & gull med smilehull Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Id - har brukt det i 8 år og er fortsatt strålende fornøyd.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 ID, uten tvil! Får veldig lett tette porer, men med den har jeg ikke en hudorm!!!
NostraStoria Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Definitivt Dior sin! Den koster litt ja, men så er den både matt, dekkende og naturlig farge som "glir inn" med din egen. Verdt hver krone! Har sluttet helt med L'Oreal sin etter jeg fikk prøvd denne første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå