Gå til innhold

Stor sjangse for MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

Idag er jeg 9+5 og har de siste dagene mistet symptomene mine helt. puppene er ikke ømme lengre og kvalmen er borte og murringene i magen er og helt vekke. eneste som fortsatt er er at jeg er veldig trøtt og sliten enda... kjente litt kvame idagtidlig.....

det jeg lurer på er om det er stor sjangse for en MA? er det mange som opplever dette. har ikke blødd en dråpe hittil i graviditeten så holder litt fast ved det.

jeg så spiren min med et bankende hjerte i uke 7+4.

er det stor sjangse for jeg kommer på ul i uke 12 og finner et foster som ikke lever? er det vanlig at fosteret kan dø, uten noe indikasjon på det, blødning, brun utflod etc...?

off.. håper sonn spiren min har det bra der inne, 3 uker til neste ul virker som en evighet:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. det kan vel kanskje være at symptomene bare begynner å gå litt over.. det er jo ganske vanlig at man blir mindre kvalm, får mer energi osv mot slutten av 1. tri.

jeg hadde en MA i oktober, og jeg følte meg veldig gravid (kval, trøtt osv) hele tiden.. ingen mistanke om at noe var galt, før jeg fikk en blødning. Så vidt jeg har forstått er det litt av greia med en MA.. kroppen tror fortsatt at den er gravid - det er derfor fosteret ikke blir utstøtt, og det er derfor man fortsatt føler seg gravid..

Hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal ringe legen og høre om du kan få en henvisning til en ul til.. alternativt kan du jo betale for en privat..

Lykke til!! Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...