Cat.68 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Datt på isen heromdagen og slo bakhodet kraftig i isen. Jeg fikk en hjernerystelse og visstnok en form for whiplash. Nå er hodepinen blitt bedre men nakke, rygg og halsmusklene er ekstremt stive. Hvor lang tid går det sånn ca for dette går seg til da. Fikk voltaren stikk piller av legen som jeg skulle ta sammen med paracet, men blir jo helt ødelagt i magen av disse. (
ღBellღ&gulletღ Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Voltarenen er sterk på magen, men stikkpiller skal være mere effektivt. Men det finnes jo andre preparater, ville snakket med legen. Ville også fått henvisning til fysio. En kan fort holde seg for mye i ro og stine helt i slike sammen heng og da bli stivere og få mere smerter.
Cat.68 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Takk for svar, ja jeg får prøve noen dager til så får jeg se. Er sykemeldt til søndagen men kunne bare forlenge den om jeg måtte. Er jo også litt vanskelig å være noe særlig aktiv for hvis jeg rør meg mye blir jeg svimmel og får vondt i hodet igjen. Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg eventuelt kontakter en fysioterapeut da, er liksom litt skeptisk til whiplash da man hørt mye rart om det. ellers bruker jeg risputa mye, og det hjelper en liten stund. Foresten er det noen som har noen erfaring med den spik puta for å ha under nakken. Kanskje en slik kan hjelpe, for spikmatta er jo suveren mot ømme muskler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå