Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Noen som har gått på Herbalife mens de ammet? Det står på boksen at det ikke er anbefalt men er det noen som har prøvd for det? Hvordan gikk det, reagerte barnet på det?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Det står at det IKKE skal brukes under amming, hvor vanskelig er det å forstå hva du skal gjøre da. Hvis du absolutt vil ta herballife så får du slutte å amme.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Det står at det IKKE er anbefalt, ikke at det ikke skal brukes..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Å det er det en grunn til, dumma. Men hvis du vil slanke ungen din så for all del...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Jeg gikk på cambrigde kuren. spiste en brødskive i tillegg..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Det er snakk om å bytte ut ET måltid, ikke å slanke seg.. Det er energien jeg vil ha! Er så trett og sliten..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Hei Har brukt sjokolade shake og snack bar i over et år jeg. Fikk unge i august, var skikkelig kjekt under svangerskapet for da skulle jeg spise maange ganger. Bruker som oftest shake til frokost og enkelte ganger på formiddagen nå for tiden. Ungen blir ikke påvirket så lenge du ikke erstatter alle måltider(spis middag som er innholdsrik). Jeg fullammer og har ikke opplevd noen bivirkninger. Man skal jo ikke slanke seg, men jeg synes det er godt og jeg tar ingen skade av shake. Dessuten er det jo drikke, som fremmer amming=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå