Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Strikker dere, eller noen dere kjenner babytepper i ull? Nettside/annonse?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 ¨Nøstebarn sine ulltepper er kjempe gode og veldig lette å strikke, bare riller (rett frem og tilbake) Bare et tips Lurer på om ikke de selger de ferdig strikket også hvis du ikke kan strikke.
AndreVonDrei Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg hekler (faktisk!). Enkel ting å lære seg og enkelt å kopiere andre sine "verk" som selges for hudreogsnørrogført kroner. Da snakker jeg ikke avansert hekling, men basic staver og luftmasker.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Joda, jeg hadde nok klart teppet til nøstebarn. Tenkte bare det kanskje var noen som lagde noe penere enn det jeg klarer å tråkle sammen. Har et fantastisk flott rørosteppe etter storesøster, men det er rosa.
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 En venninne kjøpte et riktig flott ullteppe hos babyshop. Har du sjeket finn.no? Jeg har funnet folk som selger strikka ting der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå