Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som så? http://www.tv2.no/gmn/nettprat/to-prinser-kom-til-verden-3136295.html

Det var et intervju med et par som hadde fått det til på 3. forsøk med assistert befruktning, og fått tvillinger :)

Ble både litt glad og trist av dette intervjuet jeg; de sa jo at 1/3 par får det til.

Er så spent på hva som skjer med oss, vi venter på beskjed fra St.Olav.

Det eneste er, jeg synes jeg har fått så lite utredning. Vi har funnet ut at mannen min har dårlig sædkvalitet, og at jeg har aldri vært gravid selv om jeg ikke har gått på noe slags prevansjon på noen år.

Mannen min og jeg har prøvd i ett år, og vi har ikke lykkes. Hadde et inngrep for 2 1/2 år siden for cyster på eggstokkene, men hørte ingenting om at jeg hadde endometriose e.l.

Har blitt henvist til St.Olav, vet ikke hva som skjer eller når det skjer, vet bare at det står på hjemmesiden til st.olav at det er en ventetid på 2 måneder, og det synes jeg virker fryyyyktelig lenge i og med at det sikkert tar litt tid å gå gjennom henvisningen og slikt...

Utålmodig ;) Vil så gjerne ha bebi, føler alle rundt meg er gravide, og alle på tv'n er gravide :P

Frustrerende!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141463820-god-morgen-norge-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Ja, så God-morgen Norge, tårene trillet :)

Når en er mitt oppi prøverørsbehandling, så gjør det inntrykk!

Ventetid på 2 mnd fra henvisning er IKKE lenge i det offentlige, det pleier vel ligge mellom 4-7 mnd. Selv måtte jeg vente 5 mnd.

Men for all del, jeg skjønner at du er utålmodig, men plutselig så står du mitt oppi det, det går faktisk ganske så kjapt med 2 mnd :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...