snille_snille Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Mini fikk sin første smaksprøve med grøt i dag. Brukte Nestle sin maisgrøt som jeg blanda med mme. På pakningen står det at 1 t-skje grøt skal blandes ut med 2 ss mme/mm. En ss tilsvarer ca 10 ml, så jeg tok 20 ml mme. Syns grøten ble veldig flytende, regnet jo ikke med den skulle være tykk heller, men var jo så rennende... Har jeg brukt for mye mme? Den kan jo nesten drikkes på flaske jo.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 jeg blandet den helt til den var passe tykk jeg. Brukte aldri måleenhetene som stod på pakken.
Nutta25 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Jeg bruker heller ikke måleenheten som står på pakka. Blander til jeg syns den er passe tykk!
Lillemor&Gutta Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg brukte en toppet ts. Og målte opp med ss siden mini er flaksebarn å må ha melk uansett. Ikke spiste han grøten heller når den var suppe. Var mer fornøyd med litt tykkelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå