sister wanted Skrevet 19. februar 2010 #1 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde MA med utskrapning i slutten av desember etter å ha blitt gravid på naturlig måte. Mistet etter 9 fullgåtte uker, hadde sett hjerteaktivitet i uke 7. Har etter dette enda ikke fått TR, bare litt blodtilblandet slim / litt brunt med 2-3 ukers mellomrom som varer et par dager. Tror derfor ikke EL er på plass igjen. Har som sagt ikke alder på min side, og har derfor ingen tid å miste. Prøvde sist i 9 måneder før spiren satt. Sist jeg tok opp dette med en gynekolog (ikke han jeg skal til nå) mente han jeg burde ta til takke med det barnet jeg hadde, min alder tatt i betraktning (var 39). Viste seg i etterkant at jeg allerede var gravid, og har nå en skjønn 4åring. ) Er livredd for at den nye gynekologen sender meg hjem med samme beskjed. Har så inderlig lyst på et lillesøsken til gullet vårt. Ønsker å prøve Pergotime for å få igang EL... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141463743-redd-for-hva-gynekologen-kommer-til-%C3%A5-si-andre-som-er-blitt-skuffet/
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #2 Del Skrevet 19. februar 2010 Huff, jeg er også redd for hva gyn kommer til å si. Har en på snart 4, prøvd i halvannet år uten å ha blitt gravid. Vil veldig gjerne ha søsken... Barnet vi har satt på 1pp. Har derfor bestilt time hos gynekolog, etter nøye research på nettet fant jeg en på balderklinikken i oslo. Hun skal være forståelsesfull. Er likevel veldig redd for å bli skuffet:( Jeg er snart 42 år, og mistenker min egen lege for å være aldersfordomsfull så dette blir første sjekk. Får positivt på el-tester men man vet jo aldri om det fungerer likevel. Ønsker deg lykke til!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141463743-redd-for-hva-gynekologen-kommer-til-%C3%A5-si-andre-som-er-blitt-skuffet/#findComment-141467197
husfred66 Skrevet 21. februar 2010 #3 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmmmmmmmmmmm er ikke vi for gamle til å bry oss med hva andre mener, opp med nesa og vis ryggrad!! J en alder av 38 startet sirkuset, da jeg var 41 lyktes vi, i mellomtiden ble hormonkurer og prøverørsforsøk tattuten hell- Til slutt fant jeg min egen oppskrift og dermed satt den, her er den: 1. ta ultralyd hos gynekolog, be spesielt om dette, få klarhet i om det er muskel klumper el annet som vanskeligjør et svangerskap/evnen til å bli gravid 2, noter vesentlige opplysninger om tilstanden 3.lag din egen mens kalender, regn ut når du har El (masse info om eggløsning inne på disse sidene 3.oppsøk en fotsoneterapeut,ring rundt og finn den beste som har spesialisert seg innen fertilitet. forklar hva du trenger hjelp til- alltid forhold deg konkret med dine ønsker. 4 All hell og lykke til deg. Jeg fødte i en alder av 42 og ikke angret ett sekund,derimot ønsker jeg meg en runde til!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141463743-redd-for-hva-gynekologen-kommer-til-%C3%A5-si-andre-som-er-blitt-skuffet/#findComment-141477943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå