mamsen=) Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 av ren nysgjerrighet, hehe:) Har veldig lyst å reise på en hyttetur eller noe, men vi har ingenting bestemt enda.. Gøy å høre hva dere andre skal!=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Vi kommer hjem fra Thailand i påskeuka, så jeg skal bruke påsken på å komme meg i normalt gjenge igjen;) Vaske en drøss med klær og feire bursdagen til mamma:)
mamsen=) Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Thailand - så herlig! godt å ha noen dager på seg etter det:)
Temmelig hemmelig Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Vi gjøre som vi alltid gjør, drar på hytta på fjellet. Bål, pølser, badstu, badestamp, ski, snøscooter, rattkjelke, lammelår, kvikk-lunsj, krim, kryssord, spill, påskeegg.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Vi skal til Egypt:-)) Julegave fra samboer,og jeg gleeeder meg;o)
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Hytteferie med ørten medlemmer av svigerklanen. Yey, håper på godt vær så man i det minste kan komme seg ut på tur.
mamsen=) Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 hørtes fantastisk ut! Akkurat den type påske jeg ser for meg i år! Bare så synd vi ikke har hytte...det meste er utleid også nå.
Frk Vims Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Blir hjemmepåske. Skulle gjerne leid hytte, men er da fryktlig dyrt i påsken. Har ikke selv. Håper på fint vær, blir noen dager på ski (bor på landet vi, så trenger ikke lang for fine løyper), en alpindag tenker jeg. Elllers håper jeg litt på gummibukse føre for småtrolla og snøsmelting, men påsken er nok for tidlig for det kanskje i år!
Willy Wonka Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Vi skal ha hjemmepåske av den enkle grunn at da har forhåpentligvis det blitt litt mer vårlig i været og har fått nok av vinter. I tillegg er jeg ganske gravid på den tiden og synes det er mer behagelig å være hjemme.
Mammaaaaaa Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Sitte heime/hos svigers/mamma og ete påskeegg, lese bøker og vente på baby! Termin tidlig i mai, så blir ikkje hyttetur i år.
Temmelig hemmelig Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Vi er så heldig at vi har 2 hytter, men i påska må vi bruke hytta på fjellet for å få sikkelig påske. Det er veldig kos og alle stortrives. Har hytte i et "hyttefelt", så vi har masse slekninger å dra på turer til. Ellers så har vi masse besøk av venner. Bålet fyres om morgenen og slukkes ikke før kveld/natta. Kunne ikke tenke meg å feire påske på noen annen måte, men så har jeg vokst opp med dette da så det er min tradisjon.
brooklyn Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Skal aller aller helst føde, sende storebrødrene på dagsturer med mormor og morfar, og føde i fred. Det er den overordnede planen. Om dette ikke funker, skal jeg skrive oppgaver og lese til eksamen, og sende guttene på dagsturer sammen med mormor og morfar. Og pappaen. Men aller helst skal jeg føde. ...sa jeg at jeg ville føde??
Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Som alltid påskefeiring på hytta. Sjøpåske med grilling på berget og rebusløp på eiendommen (diiiger) med hele familien og tanter og fetre og hele sulamitten! gleder meg helt vilt og kommer på at jeg må begynne å lage oppgaver til rebusløpet
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Ååå Thailand sol og varme hørrtes ikke feil ut!! Jeg vil også til syden, men må nok vente til sommeren:) Her blir det hytta ett par dager i påskehelgen..kjekt å stå på ski også da:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Når er påsken egentlig? hehe
Hikken Skrevet 19. februar 2010 #16 Skrevet 19. februar 2010 I påsken har vi kun planer for påskeaften, da er det hopprenn hos en kompis av meg som vi arrangerer hvert år! Henter masse snø med traktor og lastebil, bygger kjempehopp, kler oss ut, griller pølser og drikker alt for masse øl! :-D (Selvfølgelig helt barnefritt, vi er de eneste i gjengen med barn, og så lenge hun er for liten til å ha glede av påska blir det barnevakt ;o) Uka etter påske reiser vi til Ålesund for å besøke samboerns familie, og sambo vet ingenting før uka før vi reiser! :-D (bursdagsgave)
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. februar 2010 #17 Skrevet 19. februar 2010 Vi skal være hjemme og ordne til den store barnedåpen 1. påskedag. Da blir minstejenta vår døpt, og slekta kommer langveisfra for å delta. Regner med vi får huset fullt av overnattingsgjester...
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 19. februar 2010 #18 Skrevet 19. februar 2010 Her blir det rolig bypåske. Men, skal også ha barnedåp 1.påskedag, så det blir litt som skal ordnes.
Lillesnuppis Skrevet 19. februar 2010 #19 Skrevet 19. februar 2010 Her blir det hytta med sol i hytteveggen, skiturer med appelsin, kakao og nistepakke i sekken. Sene kvelder med kortspill og masse kos. For ikke å glemme all den gode maten vi skal spise. Påskeskirenn for alle hyttene med grilling langfredag :-) Å familiegrilling på påskeaften sammen med tante, onkel, fetter på nabohytta. + tante og onkel som kommer fra bygda (har huset som vi alle bruker som feriehus etter mormor og morfar) Kjenner jeg gleder meg som en liten unge når jeg tenker på det.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. februar 2010 #20 Skrevet 19. februar 2010 Åh, i år har jeg skikkelig lyst på hyttetur i påska, men har jo ingen hytte, så det blir med drømmen... Har ikke lagt noen planer enda, men får vel gjøre det snart... Forhåpentligvis får vi dratt ut på tur og grillet litt iallfall...
flypapir Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 Jeg satser på å få jobbe-jobbe-jobbe. Går bare vakter når mannen har fri, så må benytte sjansen når det er rød dager Ellers blir det nok noen skiturer og litt fjellskos, trenger nemlig ikke dra langt for å komme til flott turterreng.
Snuppa! Skrevet 19. februar 2010 #22 Skrevet 19. februar 2010 Vi har ingen planer, forhåpentligvis har jeg født til påske. Ellers blir det å være sammen med familie og venner som er hjemme i påska. Jenta og mannen drar vel litt på ski og sånn uteaktiviteter, jeg må vel holde meg inne siden jeg på den tiden enten er på overtid eller akkurat har født.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2010 #23 Skrevet 19. februar 2010 Bare være hjemme og kose meg med familien min =) Kanskje en skogstur med grilling om været tillater det =) Ellers så blir det vel en dag eller to på jobb, får se =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. februar 2010 #24 Skrevet 19. februar 2010 Kunne godt tenkt meg å dra på hytta, som vi pleier og gjøre. Men i år er jeg høygravid i påsken, så det kan vi nok ikke. Må gå på ski et stykke for å komme til hytta, og kjøre 1 1/2 time for å komme dit. Og jeg hadde en rask fødsel med nr 1, så jeg tørr ikke ta sjansen:) Men lillegutt skal bli med mamma og pappa på hytta, og han gleder seg veldig. Så får i alle fall han en fin påske feiring:) Aner ikke hva sambo og jeg skal gjøre når lillegutt er borte. Men vi får vel utnytte tiden, og dra på kino, ut og spise osv. Blir lite av det til vanlig, og enda mindre nå som vi blir 2 barns foreldre i mai:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå