vi3blir4 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hadde blødning forrige torsdag, kom endel mellomrødt slimete blod (friskt?) bare på papiret, fredag kom det brunt blod bare på papiret ved omtrent hvert toalettbesøk, lørdag kom det litt rosa utflod, ikke noe søndag eller mandag, litt rødt blod etterfulgt av litt brunt de to første gangene på toalettet tirsdag bare på papiret, ikke noe onsdag, torsdag å heller ikke noe så langt i dag. Hva tror dere? Er dette farlige blødninger? Var på tidlig ul tirsdag rett etter den lille blødningen om morgenen, fikk da se et hjerte som slo, men er fortsatt bekymret over disse småblødningene som kommer og går. Er 7+2 i dag.
the78 Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg er jo ingen gynekologisk ekspert, men jeg har hatt samme type blødning og alt er i orden. Og har fått høre at det er ganske vanlig å ha småblødninger i starten av sv.skapet. Når du har sett at hjertet slår, er det liten sjans for at det er noe galt fikk jeg beskjed om:) Lykke til:)
ToSu2 Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hei :-) Jeg mener å ha lest en plass på barnimagen at når en først har sett et bankende hjerte er sjansen for spontanabort veldig liten. Og d er jo kjempepositivt at du ikke har blødd noe mer etter ul! Jeg mistet i oktober. Da hadde jeg brun utflod et par dager før jeg fikk noe som var som en kraftig mens. Jeg var 6+5 da jeg begynnte å blø.. Nå er jeg gravid igjen ( 5+1) , har tenkt å be om ekstra oppfølging og ofte ul denne gangen fordi jeg er så bekymret for at jeg skal miste igjen.. Kanskje du også ville følt deg tryggere m noen ekstra kontroller? Men jeg tror at siden du har blødd så lite, så er d ikke farlig :-) Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå