Gå til innhold

Hvordan blokke en person mest mulig på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars mamman min blir trakkasert av sin psykisk syke søster på facebook, helt sykt! Sjikanerende meldinger osv.

Hun har jo slettet henne som venn, men da kan hun jo fortsatt sende meldinger. Har forsøkt å si at det går ann å blokke noen, så nå skal jeg logge meg inn for henne og gjøre dette.

Men når man blokker noen, kan de da fortsatt se bilder av deg via andres profiler? Finnes det en måte å blokke noen fullstendig, slik at alle bilder osv som er tagget med ens navn blir "usynlig" for den blokkede personen?

Jeg har nå lyst til å rapportere henne til facebook også, men det vil nok bare gjøre alt værre. Bedre å bare blokke i stillhet og håpe på det beste. Desverre er hun en kløpper på sms også:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på brukerkonto og personverninnstillinger. Helt nederst der ligger en blokkeringsliste. Her forsvinner da alt om den personen. Jeg har en person på min blokkeringsliste, og hun kommer ikke opp om jeg søker på navnet hennes engang. Så her funker det ihvertfall!

Skrevet

Om du går til en faghandel, kan de sperre mobilen for mottak av sms fra et telefonnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...