Gå til innhold

Tror jeg mangler sosiale antenner jeg... ( ang mobbing)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært aktiv mobber, men var jo med i gjengen... Jeg sto bare passivt på sidelinjen å så på..

Så kommer spørsmålet, ble du mobbet? Ehhh, nei dvs jeg vet ikke... Jeg vet at jeg ble tidvis gjort narr av fordi jeg kledde meg anderledes, men så kom jo sleivkjeftene med det samme plagget seks måneder etterpå.

Så altså jeg aner ikke om jeg ble mobbet eller ikke..

Jeg har i ettertid fått høre at jeg hadde en LITEN hær( fire stk) som var håpløst forelsket i meg. Jeg skjønte jo ikke at noen var intresert i meg på den måten..

Det som sjokkerer meg mest er at folk som gikk på skole under meg på ungdomsskolen og vidregående vet så himmla gått hvem jeg er. ( helt ned til fire år under meg) Jeg kan treffe dem på gata i dag og de vet hvem jeg er, hva jeg heter og hvem jeg var venner med..

Siden jeg ikke klarer å finne en logisk forklaring på dette og aldri klarer å bringe meg til å spørre dem hvorfor de vet hvem jeg er. Så antar jeg at jeg antagligvis ble mobbet for et eller annet da i denne tiden, men jeg mangler tydligvis de sosiale antenne så jeg ikke har fått det med meg...

Er det bare jeg som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva kan jeg gjøre med det???

HI

Skrevet

Det trenger jo ikke å bety at du ble mobbet? Hvis du var i den gjengen som mobbet, så kan det jo være at du ble sett på som en av de populære, og dem husker man jo :)

Det at du ikke aktivt mobbet, men sto passivt og så på kan jo dessverre bety at noen identifiserer deg med mobberne. Jeg ble selv mobbet, og jeg har i ettertid analysert situasjonen og funnet ut at noen av dem jeg har ansett for å være mobberne faktisk bare sto der. Men for meg var de en del av bildet. I dag ser jeg at de som ikke sa noe sikkert var like usikre som meg. De ville jo ikke si noe, og risikere at de selv ble mobbet. Det har jeg all forståelse for :)

Jeg er sikker på at folk vet hvem du er fordi du var populær :)

Skrevet

Vi var ikke supermobbere... Vi mobbet hun ene litt det første halve året for å hevde oss, men etter det lot vi det være.. Ble alt for opptatt av gutter til å mobbe vet du...

Jeg var heller ikke populær, jeg var bare meg selv.. Kanskje det var det, jeg turte å skikke meg ut og selvfølgelig var jeg venner med lekre og smekre. Igjen midt på tre populær messig...

Stusser også litt på at de som gikk i 7 klasse ( 8 nå) da jeg gikk på vidregående vet hvem jeg er den dag i dag.. Har ikke skjelt ut noen eller...

Synes det er skikkelig merkelig at folk vet så godt hvem JEG er, jeg gjorde liksom ikke noe utmerket eller...

Ønsker meg fungerernde sosiale antenner.. Helst med tankeleser program...

Skrevet

Hehe, det er få som anser hvor pene og interessante de er når de går på barne og ungdomsskolen. Du var sikkert mer populær enn du forstår. Så litt lite antenner ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...