*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 I løpet av mine 32 år har jeg faktisk aldri vært på jentetur (type utlandet), så er virkelig på tide;-) Mannen min er mye flinkere til sånt, og han og noen kollegaer/kompiser har fast en reise i året (helg) og han har "mast" på meg at jeg også må komme meg av gårde. Er så heldig å ha en god vennninne som bor i London (så i grunn galskap at vi ikke har reist før...), så nå skal jeg og to andre venninner en langhelg til henne i mai. Hun skal sende mann og barn vekk, så det blir bare oss fire jentene fra torsdag til søndag - shopping, god mat, tyting og bare kos! Fy søren så jeg gleder meg! Vi pleier oftest å møtes med unger, så dette trenger vi alle sammen:-)
Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Åh, det hørtes himmelsk ut! Kos deg masse når den tid kommer.
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Takk! Det skal jeg definitivt gjøre:-) Dette er venninner som jeg har hatt siden barneskolen, så det skal bli utrolig deilig å bare være oss jentene igjen, uten å måtte være mamma samtidig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå