Gå til innhold

Argh.. hvordan bli kvitt den der lille magen som er igjen etter graviditeten..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, det er bare 4,5 uke siden keisersnittet, men likevel.. Var tynnere på denne tiden etter forrige graviditet og ergrer meg at den forstatt er der.. Hvordan bli kvitt den og overflødige kilo raskest mulig? Ammer til den store gullmedaljen så det har vel en effekt etterhvert men... Er utålmodig etter å bli meg selv igjen,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, du er nok litt utålmodig ja,men jeg skjønner deg så godt.

Det er 5 mnd siden mitt ks og jeg jobber fortsatt med magen (veier jo det samme som før graviditet, men kg har flytta på seg :(). Kunne nok kanskje blitt kvitt denne magen raskere om jeg ikke var sjokoholiker og glad i cola ihelgene.

Jeg har kjøpt meg en sånn diger ball og jeg sitter på den og balanserer når jeg ser tv og jeg synes den funker. Man kan jo også gjøre mange øvelser med en slik ball.

Jeg går også på pilates flere ganger i uka, men jeg starta ikke med det før ca 7 uker etter ks. Man eier jo ikke magemuskler i starten og de er jo til alt overmål delt. Mine har fortsatt ikke "vokst sammen" igjen, men de er på vei og jeg kjenner det fra uke til uke at jeg får sterkere muskler imagen. Men den lille magen er det nok litt værre å bli kvitt.

Skrevet

Nå er det bare "løshud" til meg da..Men enda 2,5 år etter fødsel så skjer det ting med den...I løpet av siste måneden har den trukket seg sammen ganske mye..OG har ikke tatt av noe på 2 år..Huden trenger tid..Og til deg så trenger musklene tid også....Det TAR lenger tid 2. gang enn 1.gang, 3. gang enn 2.gang..Om man lever likedann før, under og etter alle svangerskap..Jeg trente ikke før og under 1.svangerskap, gikk med mammabukser i 6 mndr..Enda jeg begynte og trene 6 uker etter fødsel....

2.gang trente jeg flere dager i uka, hadde gjort det 3 år FØR og under hele graviditeten..Da var magen (sett bort fra løshuden) tilbake igjen et par uker etter fødsel..... Og jeg fikk inn den "siste" lille kulen for et års tid siden....Men den var der fra etter jeg var gravid første gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...