Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Tror det var noen her inne som skrev at hvis man f eks vil si opp plassen i bhg så må man fortsatt betale ut året. Er det riktig?
brooklyn Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Kommer vel an på hvor lang oppsiglsestid du har i bhg din. Vi har tre mnd i i vår bhg, men kan "inngå egen avtale" om det skulle være nødvendig.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 hmm, så det gjelder ikke alle barnehager altså?
signe maten Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Å herregud! Det minner meg på at jeg tror ikke den regninga har blitt betalt denne mnd. Takk for påminnelsen, tror den går ut 20. nemlig! Pju..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 glad for å kunne hjelpe du haha
signe maten Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Hehe, det er ikke bare bare Må få den over på avtalegiro - tull med alt papiret og utsending. Men hva gjelder spm ditt så har vi i vår bhg en mnd gjensidig oppsigelse. Mener at jeg leste det i heftet vi fikk. Så det praktiseres sikkert forskjellig
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 okei, da får jeg spørre bhg hvis de ringer i dag. Takk for svar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå