En Prins + Prinsesse Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 hva betyr det... ?? skjønner ikke helt alle forkortelsene her inne
Gjest Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 missed abortion. Det betyr at fosteret dør i magen, men ikke blir utstøtt som ved en spontanabort (sa).
En Prins + Prinsesse Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 ok, da er det dt jeg har hatt ikke SA......
En Prins + Prinsesse Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 *takk skal du ha* ;(
Rampongi Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Fine lille du, det hadde jeg også noen måneder før jeg ble gravid med piraten, og det var veldig veldig trist. Varme klemmer til deg! Det er så vondt og leit, men det blir bedre, det lover jeg.
En Prins + Prinsesse Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2010 takk for gode ord!! hååper jeg blir gravid veeldig fort igjen... klarer nesten ikke å vente... å jeg ser for meg at jeg ikke klarer å tenke positivt før jeg blir gravid igjen.. sliter ganske psykisk etter dette inngrepet for 1 1/2 uke siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå