Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Kona var lei av å bli forstyrret av familien hele > tiden, så hun tok båten, seilte langt ut på sjøen, kastet ankerog satte > seg til å lese boken ferdig, mens hun nøt freden der ute. > > Etter en stund kom en båt fra Fiskeoppsynet opp på siden av hennes båt. > > God dag frue, sa betjenten, hva gjør De helt her ute? > Jeg leser en bok, svarte hun (hvilket bør være innlysende selv for en > idiot, tenkte hun). > > De befinner Dem i et område hvor det er forbudt å fiske, påpekte betjenten. > > Ja, men jeg fisker ikke, jeg leser, svarte hun igjen. > > Ja men De har utstyr til å fiske om bord, og jeg vet jo ikke om De bare > går i gang med > å fiske, så snart jeg vender ryggen til. > > Derfor må jeg be Dem om å følge med meg til land, for jeg blir nødt til > å utstede en advarsel og > tilhørende bot. > > Hvis De gjør det, så blir jeg nødt til å anklage Dem for voldtekt, sa > kvinnen. > > > > Voldtekt ropte han. Jeg har ikke engang rørt ved Dem! > > Riktig, svarte kvinnen, men De har jo utstyret til det og jeg vet jo > ikke om De begynner med det så snart jeg vender ryggen til. > Betjenten tygde litt på dette og sa: Farvel frue, og ha en god > dag, og seilte av sted. > > Historiens moral: > > Forstyrr aldri en kvinne når hun leser en bok, hun kan nemlig > > tenke > samtidig!!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 hOHohoho,morsom Så hadde du mannen da som tok med bikkja ut i vedskjulet og hugde halen av den.Svigermor skulle komme på besøk,og der skulle det faen ikke vises noen form for begeistring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå